/Global/Advokatjobb/R%c3%a6der.png

Advokatfirma Ræder har 80 ansatte, hvorav 60 advokater med innsikt og kompetanse innen alle forretningsjuridiske fagfelt. Våre advokater har siden 1949 gitt råd basert på solid juridisk fagkunnskap og forretningsmessig forståelse. Vi er juridiske og strategiske rådgivere samt gode diskusjonspartnere for bedrifter og organisasjoner både nasjonalt og internasjonalt. Vår portefølje består av små, store og børsnoterte selskaper. Vi holder sentralt til i Indekshuset på Solli Plass i Oslo.

Advokatfullmektig/advokat med avgiftskompetanse

Ræders skatteavdeling driver rådgivning innenfor norsk og internasjonal skatte- og avgiftsrett. Vi har nå behov for å styrke faggruppen med en advokat/advokatfullmektig med spesialkompetanse innenfor merverdiavgift. Vi ser helst at du har relevant erfaring fra både offentlig og privat virksomhet.

Stillingen gir mulighet for arbeid innenfor alle bransjer, men med et særlig fokus på næringseiendom og næringsutvikling. I tillegg til avgiftskompetanse kreves det god forretningsmessig forståelse, evne til å arbeide selvstendig, men også like å jobbe i team, samt gode skriftlige og muntlige norsk- og engelskkunnskaper. Avhengig av søkerens kvalifikasjoner og interesse er det også muligheter for å arbeide med andre rettsområder enn avgift.

Vi kan tilby gode utviklingsmuligheter, spennende arbeidsoppgaver, gode muligheter for rettssaker til advokatbevilling, et kompetent og meget godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer og konkurransedyktige betingelser.

Eventuelle spørsmål til stillingen kan rettes til leder for skattegruppen Hans Olav Hemnes på e-post hoh@raeder.no, tlf. 908 08 835 eller til HR-leder Lise Lotte Brovold på e-post llb@raeder.no,
tlf. 902 22 703.

Søknadsfrist: 30. april 2017.
Advokatfirmaet Ræder

Henrik Ibsens gate 100