/Global/Advokatjobb/R%c3%a6der.png

Advokatfirma Ræder har 80 ansatte, hvorav 60 advokater med innsikt og kompetanse innen alle forretningsjuridiske fagfelt. Våre advokater har siden 1949 gitt råd basert på solid juridisk fagkunnskap og forretningsmessig forståelse. Vi er juridiske og strategiske rådgivere samt gode diskusjonspartnere for bedrifter og organisasjoner både nasjonalt og internasjonalt. Vår portefølje består av små, store og børsnoterte selskaper. Vi holder sentralt til i Indekshuset på Solli Plass i Oslo.

Advokatfullmektig skatte- og avgiftsrett

Vi er på jakt etter en advokatfullmektig med 2-4 års erfaring til vår skattegruppe. Vi ser etter deg som har meget gode faglige kvalifikasjoner og erfaring innen skatte- og avgiftsrett. Du må ha positiv “drive”, pågangsmot og gjennomføringsevne. Du må like å jobbe selvstendig, men samtidig trives med teamarbeid.

Du vil være en del av et dynamisk, hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med konkurransedyktige betingelser. Vi tilrettelegger for personlig videreutvikling i samarbeid med kunnskapsrike kollegaer og du vil få jobbe med interessante kunder i mange bransjer.

Spørsmål til stillingen kan rettes til leder for skattegruppen Hans Olav Hemnes på e-post hoh@raeder.no, tlf. 908 08 835 eller HR-leder Lise Lotte Brovold på e-post llb@raeder.no, tlf. 90 22 27 03.

Søknader behandles fortløpende og senest innen 3. mars 2017.
Advokatfirmaet Ræder

Henrik Ibsens gate 100