/Global/Advokatjobb/Reder_logo_rgb.png

Advokatfirma Ræder har 80 ansatte, hvorav 60 advokater med innsikt og kompetanse innen alle forretningsjuridiske fagfelt. Våre advokater har siden 1949 gitt råd basert på solid juridisk fagkunnskap og forretningsmessig forståelse. Vi er juridiske og strategiske rådgivere samt gode diskusjonspartnere for bedrifter og organisasjoner både nasjonalt og internasjonalt. Vår portefølje består av små, store og børsnoterte selskaper. Vi holder sentralt til i Indekshuset på Solli Plass i Oslo.

Advokatfullmektig innen skatt- og avgiftsrett

Skatteavdelingen er i vekst, og ønsker å styrke laget med en engasjert og dyktig advokatfullmektig med spesialkompetanse innenfor skatt.

Ræders skatteavdeling består av 9 erfarne skatteadvokater som driver rådgivning innenfor norsk og internasjonal skatte- og avgiftsrett. Vi har nå behov for å styrke faggruppen med en advokatfullmektig med spesialkompetanse innenfor skatt. Vi ser etter deg som har noe erfaring fra offentlig virksomhet, men også nyutdannede kandidater med særlig interesse for skatterett er velkommen til å søke. Stillingen gir mulighet for arbeid innenfor alle bransjer og mye av arbeidet grenser også mot selskapsretten.

Den rette kandidaten kan vise til gode faglige resultater fra universitetet, er grundig og nøyaktig av natur og har gjerne regnskapsforståelse i tillegg til kompetanse innen skatterett.

Det kreves god forretningsmessig forståelse, evne til å arbeide både selvstendig og i team, samt gode skriftlige og muntlige norsk- og engelskkunnskaper.

Vi kan tilby gode utviklingsmuligheter, spennende arbeidsoppgaver, gode muligheter for rettssaker til advokatbevilling, et kompetent og meget godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer og konkurransedyktige betingelser.

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til leder for skattegruppen Hans Olav Hemnes, tlf. 908 08 835, hoh@raeder.no eller til HR-leder Lise Lotte Brovold, tlf. 902 22 703, llb@raeder.no.

Advokatfirmaet Ræder

Henrik Ibsens gate 100