RSM Advokatfirma AS er tilknyttet RSM Norge, og fungerer som både juridisk avdeling for revisjonsfirmaet RSM Norge og som selvstendig advokatfirma. RSM Advokatfirma yter juridiske tjenester med hovedvekt på skatt, merverdiavgift, selskapsrett og transaksjoner.

Advokat/advokatfullmektig

RSM søker advokat/advokatfullmektig til vårt kontor i Oslo

Hvem er så du?

Vi håper du har levert mastergraden med gode resultater for noen år siden, og at du nå har fått minst to års erfaring innen skatt og selskapsrett på samvittigheten. Vi tror du får energi av å fordype deg i faglige problemstillinger og av å jobbe selvstendig. Samtidig tror vi du trives med å jobbe i tett relasjon med kunder og kollegaer. Ideelt sett har du noe erfaring fra skatt og selskapsrettslig strukturering i et internasjonalt perspektiv. Du bør like å skrive og være flink til å kommunisere, både på norsk og engelsk, så vel muntlig som skriftlig.

Hva kan du vente av oss?

Vi er et lite advokatfirma, tilknyttet et akkurat passe stort revisjons- og rådgivningsselskap som fokuserer på kjernen av norsk næringsliv; de små og mellomstore virksomhetene. Det betyr at hos oss vil du være en litt større brikke i et litt mindre spill. Vi tror på det å gi tidlig ansvar, og å jobbe tett med kunder og kollegaer. Dette er en unik mulighet til å lære av de beste, samtidig som du får jobbe selvstendig og dyrke fagnerden i deg ved å jobbe bredt med skatt og selskapsrett. Hvis dette høres ut som deg eller noen du kjenner, nøl ikke med å ta kontakt med oss.

Kontaktpersoner i RSM Advokatfirma:
Johan K. Engelschiøn
Partner i RSM Advokatfirma. Tlf: + 47 90 86 42 91