Vi søker advokat/partner med ambisjoner

Vår oppdragsgiver er et mindre advokatfirma i Oslo i vekst. Entrepriserett er selskapets kjerneområde. Advokatfirmaet har lang erfaring i å bistå konsulenter, byggherrer, byggmestre og entreprenører. Firmaet bistår flere kjeder innen bygge bransjen.

Advokatfirmaet sin visjon er å være klientens ressurs i løpende prosjekter med juridiske råd knyttet til kontrakter, råd og bistand på problemstillinger som dukker opp i prosjektperioden, bistand i sluttoppgjør og tvister knyttet til sluttoppgjør.

Advokatfirmaet har etablert en virksomhet som er solid befestet i markedet med et innarbeidet navn og renommé som den riktige kandidat kan være med på å videreutvikle. Ambisjonen er å være et moderne drevet advokatfirma hvor det legges vekt på rasjonell drift med vekt på å utnytte og videreutvikle bruk av digitale verktøy i både drift og profilering.

Solid erfaring med kontrakter i Norsk Standard (NS-kontrakter) er en forutsetning. I tillegg vil det bli vektlagt evne til innovasjon og digital kompetanse.

Målsettingen med tilsettingen vil være å få inn en fremtidig partner som har evne og vilje til å la advokatvirksomheten bli et nisjefirma med kompetanse og erfaring innen entreprise med relaterte fagområder.

For en advokat med interesse for selv å være med på å videreutvikle et fagmiljø innen entreprise, vil dette kunne være en god mulighet.

Det settes ikke krav til egen portefølge.

Nærmere opplysninger vil bli gitt av:

Senior partner Vigdis Lamberg (tlf 92265641) eller senior partner Svein Mikalsen (tlf 91184899)

SAM Headhunting AS på telefon: 922 65 641 eller på e-post: vla@sam-int.com

Med referanse til GDPR kan vi ikke motta CV på mail.

SØK STILLINGEN HER

SAM Headhunting A/S