SANDS er et av Norges ledende advokatfirmaer. Vi har forkortet navnet fra Steenstrup Stordrange til «SANDS» (Steenstrup AND Stordrange – S AND S). Det er kortere, mer moderne og internasjonalt enn vårt tidligere navn samt i tråd med et stadig raskere digitalt kommunikasjonslandskap.

Advokatfullmektig/Advokat – Eiendom

Trigges du av å skape merverdi for klienter som deres viktigste rådgiver gjennom alle faser av prosjektet innen eiendomsutvikling eller næringseiendom? Da kan denne stillingen være noe for deg!

Vi ønsker oss en ny kollega på teamet innen næringseiendom, og søker derfor etter en advokat med kompetanse særlig innen eiendomsutvikling. Du kan gjerne ha erfaring og kompetanse innen plan og bygg, spesielt regulering, offentlige anskaffelser, oppfølging av byggeprosjekter for byggherre og annen relevant erfaring. Det teller ekstra positivt om du har prosedyreerfaring fra dette rettsfeltet.

Vår nye kollega har sterke faglige kvalifikasjoner og kommersiell forståelse for verdiskapende eiendomsutvikling (plan- og bygningsrett, husleierett, entreprise, transaksjonsmarkedet etc.). Som person er du tilpasningsdyktig, strukturert og en positiv lagspiller.

Hos oss blir du en del av et team som er totalleverandør av juridiske tjenester til eiendomsbransjen, og bistår blant annet eiendomsutviklere, investorer, syndikater, offentlige myndigheter og meglerhus. Oppdragene er varierte i omfang og type: For eksempel transaksjoner, strukturering, utviklingsprosjekter og prosesser. Du vil få frihet under ansvar til å drive og følge opp prosjekter selvstendig. Ditt viktigste bidrag for våre klienter, er å være deres faglige tillitsperson.

Du får mulighet til å videreutvikle deg i rollen som advokat i et selskap i vekst, både faglig og personlig. Du blir med i en nasjonal faggruppe for eiendom og entreprise med fagsamlinger og kurs på tvers av våre 7 kontorer. Du får kolleger som er inkluderende og som respekterer din fritid, samtidig som vi forventer at du yter det lille ekstra når det trengs.

Dette er en unik mulighet til å skape en fremtid sammen med dedikerte kolleger i et selskap i betydelig vekst, og som er kjent for sitt gode arbeidsmiljø. Vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Tiltredelse: snarest Søknadsfrist: 15. desember 2019 Send inn din søknad via våre hjemmesider: https://www.sands.no/nb-NO/nyheter/advokatfullmektig-advokat-eiendom

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte partner Stein Fredrik Janzon, stein.f.janzon@sands.no, +47 22 81 46 62.

Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen, er du velkommen til å kontakte HR-manager Ann-Kristin Thømt, ann-kristin.thomt@sands.no, +47 22 81 46 90.

Det skjer mye i SANDS for tiden. Vi passerer 200 medarbeidere og har nå mer enn 160 dyktige advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

SANDS Advokatfirma

Cort Adelers gate 33