/PageFiles/19850/SandS.png

Det skjer mye i SANDS for tiden. Vi har passert 200 medarbeidere og har nå nær 160 spesialiserte advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

Advokater/advokatfullmektiger Tønsberg

Mange har valgt en advokatkarriere i de største byene, men kjenner på lengselen etter å komme tilbake til sine hjemtrakter. Nå har du muligheten til å flytte til Tønsberg samtidig som du kan utvikle deg faglig og kommersielt i ett av landets største advokatfirmaer. Akkurat nå søker vi etter en til to advokater, eller advokatfullmektiger, med kompetanse særlig innenfor M&A finans, arbeidsrett og entreprise. Andre fagområder kan også være av interesse. Hos oss kan du dyrke og utvikle din faglige posisjon i et team med dedikerte og engasjerte kollegaer i et miljø med høyt tempo og varierte utfordringer. Du får også spennende muligheter for å spesialisere deg og bygge kompetanse.

Vi søker etter advokater/advokatfullmektiger med minimum 1 - 2 års erfaring. Vi ser etter deg som har sterke faglige kvalifikasjoner og ambisjoner, har en kommersiell grunnholdning og ønske om å bidra til å videreutvikle en sterkt voksende portefølje.

Som person er du handlekraftig, proaktiv, analytisk og med god arbeidskapasitet. Du arbeider effektivt og selvstendig. Samtidig er du god til å skape relasjoner og samarbeider godt med andre. Du møter alltid kollegaer med en positiv og løsningsorientert holdning, også i perioder med stort press. Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, også på engelsk. Du trives i kompetansemiljøer hvor du kan bidra til å skape resultater for våre klienter. Og ikke minst - du er en positiv lagspiller med godt humør.

Hos SANDS vil du være en del av et nasjonalt miljø, der vi jobber på tvers av våre syv kontorer. Du vil jobbe med spennende og utfordrende saker for sentrale aktører i norsk næringsliv. Vi har et bredt tilfang av prosesser for både de ordinære domstolene og voldgift. Kandidater med interesse for prosedyre vil derfor ha god anledning til å utvikle seg videre hos oss. Du vil samarbeide med erfarne advokater som kan håndverket , og som er engasjerte i din faglige utvikling.
Dette er en unik mulighet til å være med på reisen i et firma som opplever betydelig vekst i en spennende bransje.

Tiltredelse: etter avtale
Søknadsfrist: 06.01.2019

Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte Partner/advokat Tor Anthon Christiansen, e-post: tac@sands.no, telefon: 958 89 221.

Har du spørsmål om søknadsprosessen kan du kontakte HR Manager Annette Strøno, e-post: ast@sands.no, telefon: 22 81 46 90.

Advokatfirmaet Steenstrup Stordrange DA

edre Langgate 37