SANDS er et av Norges ledende advokatfirmaer. Vi har forkortet navnet fra Steenstrup Stordrange til «SANDS» (Steenstrup AND Stordrange – S AND S). Det er kortere, mer moderne og internasjonalt enn vårt tidligere navn samt i tråd med et stadig raskere digitalt kommunikasjonslandskap.

Vi søker advokater til vårt kontor i Bergen

Vi ser nå etter flere advokater til vårt kontor i Bergen, fortrinnsvis med erfaring innen ett eller flere av fagfeltene M&A, transaksjoner og skatterett.

Du har gjerne erfaring fra privat eller offentlig virksomhet, men også nyutdannede blir vurdert. Du har sterke faglige kvalifikasjoner, en kommersiell forståelse og et ønske om å om å bidra til å videreutvikle en voksende portefølje. Som person er du initiativrik og engasjert, og har sterke ønsker om å utvikle deg som forretningsadvokat. Du er effektiv, strukturert, samarbeidsorientert og har gode kommunikasjonsevner. Du trives i kompetansemiljøer med høyt spesialiserte fagpersoner og vil gi det lille ekstra for at teamet skal skape resultater for klienten.

Næringslivet i Bergen har mange aktører som krever spesialisert advokatbistand. SANDS bistår mange av de største virksomhetene, og du vil jobbe med spennende og utfordrende saker for sentrale aktører i norsk næringsliv. Vi er et nasjonalt miljø der vi arbeider på tvers av våre syv kontorer og i team med dedikerte og engasjerte kollegaer.

Som medarbeider vil du få spennende muligheter til å bygge kompetanse og karriere i et miljø i vekst. Du vil bli en viktig rådgiver for næringslivet i Bergen med ønske om å finne tydelige og praktisk rettede løsninger.

Tiltredelse: etter avtale

Har du spørsmål om stillingene, er du velkommen til å kontakte partner/advokat Olav Egil Midtgaard | oem@sands.no | +47 41 91 67 27 eller Ulf H. Sørdal | uso@sands.no | +47 41 91 67 17.

Har du spørsmål om søknadsprosessen, kan du også kontakte HR-manager Ann-Kristin Thømt | ath@sands.no | +47 95 77 46 41.

Vi ser frem til å høre fra deg!

SØK STILLINGEN HER

Det skjer mye i SANDS for tiden. Vi passerer 200 medarbeidere og har nå mer enn 160 spesialiserte advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

SANDS Advokatfirma

Cort Adelers gate 33