/Global/Advokatjobb/SANDS.png

Det skjer mye i SANDS for tiden. Vi har passert 200 medarbeidere og har nå nær 160 spesialiserte advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

Advokater - Tromsø

Grunnet vekst og sterkt økende oppdragsmengde ved vårt kontor i Tromsø ser vi nå etter advokater med erfaring innen fagområdene prosedyre, entreprise- og kontraktsrett, offentlige anskaffelser og fast eiendom. Vi søker deg som har sterke faglige kvalifikasjoner og god innsikt i de nevnte fagområdene.

Hos oss vil du jobbe med spennende og utfordrende saker for sentrale aktører i norsk næringsliv. Vi er et nasjonalt miljø, der vi jobber på tvers av våre syv kontorer, og du vil jobbe i team med dedikerte og engasjerte kollegaer som kan håndverket . Som medarbeider i ett av landets største advokatfirmaer vil du raskt få spennende muligheter til å bygge kompetanse og karriere.

Du har to til tre års relevant erfaring fra privat eller offentlig virksomhet. Du er handlekraftig og forretningsorientert med en kommersiell grunnholdning.

Dette er en unik mulighet til å være med på å utvikle et team og en sterkt voksende portefølje.

Det viktigste for at du skal lykkes i stillingen er at du evner å raskt sette deg inn i komplekse problemstillinger. Du er strukturert, fleksibel og klarer å holde mange løp gående samtidig. Du er proaktiv, initiativrik og selvstendig. Du har gode kommunikasjonsevner, og jobber like godt på engelsk som på norsk.

Du trives i kompetansemiljøer med høyt spesialiserte fagpersoner, hvor du kan bidra til å skape resultater for våre klienter. Og ikke minst - du er en positiv lagspiller med godt humør.

Tiltredelse: etter avtale
Søknadsfrist: 29.12.2018

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte partner/advokat Espen Johannessen, e-post: ej@sands.no, telefon: 480 16 515.

Har du spørsmål om søknadsprosessen, kan du kontakte HR Manager Annette Strøno, e-post: ast@sands.no, telefon: 22 81 46 90.
Advokatfirmaet Steenstrup Stordrange DA

Strandtorget 3