SANDS er et av Norges ledende advokatfirmaer. Vi har forkortet navnet fra Steenstrup Stordrange til «SANDS» (Steenstrup AND Stordrange – S AND S). Det er kortere, mer moderne og internasjonalt enn vårt tidligere navn samt i tråd med et stadig raskere digitalt kommunikasjonslandskap.

Advokatfullmektig – Entreprise, offentlige anskaffelser og fast eiendom

Ved vårt kontor i Bergen søker vi etter advokatfullmektiger med særlig interesse for fast eiendom eller entrepriserett og offentlige anskaffelser. Vi søker etter;

- En advokatfullmektig som hovedsakelig vil jobbe med entrepriserett

- En advokatfullmektig som hovedsakelig vil jobbe med offentlige anskaffelser og entrepriserett

- En advokat/advokatfullmektig som hovedsakelig vil jobbe med fast eiendom

SANDS har et svært sterkt faglig miljø innen fast eiendom, entrepriserett og offentlige anskaffelser. Vi er mange som jobber daglig med disse fagfeltene på alle våre syv kontorer. I Bergen er vi per i dag mer enn ti advokater og advokatfullmektiger som jobber med disse fagfeltene.

Vi bistår i mange av de største prosjektene på Vestlandet med blant annet kjøp og salg av eiendom, tingsrettslige spørsmål, plan- og bygningsrett, risikoanalyser, utforming og gjennomføring av konkurranser, kontrakthåndtering og tvisteløsning mv.

Vi søker etter kandidater med sterke faglige kvalifikasjoner, som ønsker å spesialisere seg innen fagene entrepriserett, offentlige anskaffelser og fast eiendom.

Tiltredelse: snarest Søknadsfrist: 15. januar 2020

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte - partner Åshild Fløisand (offentlige anskaffelser), aaf@sands.no, +47 55 30 10 45 - partner Alf Johan Knag (entreprise), ajk@sands.no, +47 55 30 10 09 - partner Kenneth Steffensen (fast eiendom), kes@sands.no, +47 55 30 10 21

Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen, er du velkommen til å kontakte HR-manager Ann-Kristin Thømt, ath@sands.no, +47 22 81 46 90.

Det skjer mye i SANDS for tiden. Vi passerer 200 medarbeidere og har nå mer enn 160 dyktige advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi håper du vil være med på vår reise fremover.

SANDS Advokatfirma

Cort Adelers gate 33