Vi søker advokat/advokatfullmektig til vårt Stavangerkontor

Selmer

Vi opplever betydelig økt oppdragstilfang og vekst og søker etter advokater og advokatfullmektiger som vil være med å bygge Stavangerkontoret vårt videre.

Vi søker etter kompetente og kommersielle jurister til vårt kontor i Stavanger. Som advokat i Selmer får du en viktig rolle i oppdragsgjennomføringen og skal bidra til å sikre kvalitet i alle leveranser til våre kunder.

Du har svært gode kommunikasjonsegenskaper og er strukturert. Du er nysgjerrig, konkurranselysten og ønsker å dele erfaringer og kompetanse i et kunnskapsmiljø i rask utvikling. Bistanden til våre kunder er primært av forretningsjuridisk karakter og det er en fordel om du har forretningsjuridisk erfaring og har gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

Som ansatt i Selmer får du et tilrettelagt talentutviklingsprogram for egen utvikling og progresjon. Gjennom talentutviklingsprogrammet følger det tett oppfølging av erfarne advokater som sørger for at du får utnyttet ditt potensiale. Vi har inngått samarbeid med noen av verdens ledende universiteter for å kunne tilby skreddersydd og tilrettelagt utvikling for våre ansatte.

Selmer har et ungt, profesjonelt og tverrfaglig miljø. Som ansatt hos oss får du muligheten til å jobbe tett på næringslivet sammen med det vi mener er bransjens beste kolleger.

Vi vurderer søknader fortløpende, derfor anbefaler vi at du søker allerede i dag.

SØK STILLINGEN HER

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson:
Nicolai Myren
Partner, advokat
Kontaktperson:
Trine Haanes
HR-konsulent

Om arbeidsgiveren

Advokatfirmaet Selmer er et ledende advokatfirma som har tilbudt nye måter å tenke på og et nytt perspektiv på konvensjonelle juridiske tjenester og arbeidsmåter de tre siste tiår.

Selmer besitter kompetanse innen alle de sentrale forretningsjuridiske disiplinene, i tillegg til omfattende bransjekunnskap. Selmer er en viktig rådgiver for et stort antall sentrale oppdragsgivere i inn- og utland, som børsnoterte selskaper, finanshus og offentlig sektor. Selmer har kontorer i Oslo og Stavanger, 170 ansatte, 5 rådgivere og 130 advokater, hvorav 50 partnere.

I februar 2019 slo Selmer seg sammen med Kyllingstad Kleveland Advokatfirma og dannet Norges største forretningsjuridiske kompetansemiljø på energi. De viktigste bærebjelkene i firmaet er transaksjoner, eiendom og energi, og fremover jobbes det med å løfte tvist som det fjerde viktige satsningsområde for firmaet.

Selmer