Simonsen Vogt Wiig er et ledende forretningsjuridisk advokatfirma med kontor i de største byene i Norge samt Singapore. Våre 180 advokater bistår alle sentrale bransjer, og bygger varige relasjoner med våre klienter ved å kombinere inngående forretningsforståelse og juridisk spisskompetanse i rådgivningen. Høy kvalitet i alle ledd skal være førende for vår virksomhet. Gjennom samarbeid og tilgjengelighet tilrettelegger vi for relevant og effektiv kommunikasjon og rådgivning til våre klienter. Vi har kapasitet til å kunne være både spesialiserte og allsidige, og ekspertise til å kunne løse de mest krevende problemstillingene og de største oppdragene.

Simonsen Vogt Wiig Trondheim søker advokater/advokatfullmektiger

Simonsen Vogt Wiig, Filipstad brygge 1, Oslo (2020)

Vårt kontor i Trondheim er i vekst og søker etter flere advokater/advokatfullmektiger innenfor områdene entreprise, fast eiendom, selskapsrett, insolvensrett og arbeidsrett. Erfaring innen ett eller flere av disse områdene er en fordel, men dette er ikke avgjørende.

Årets kandidater oppfordres også til å søke.

Vi ser etter faglig dyktige, utadvendte og energiske personer med et proaktivt klientfokus. Kommersiell forståelse og vilje til å yte service er grunnleggende for måten vi jobber på.

Simonsen Vogt Wiig i Trondheim har 33 medarbeidere, hvorav 26 advokater/advokatfullmektiger. Vi er opptatt av å være en dyktig medspiller for det offentlige og næringslivet i Midt-Norge.

I Simonsen Vogt Wiig får du spennende muligheter i et sterkt forretningsjuridisk kompetansemiljø. Du blir en del av et meget godt arbeidsmiljø lokalt, og et av de største juridiske fagmiljøene nasjonalt. Lønn og tiltredelse fastsettes etter nærmere avtale.

SØK STILLINGEN HER

Ved spørsmål om stillingen kontakt partner:

Marianne Kartum.
Partner | Trondheim