Svensson Nøkleby er det største advokatfirmaet i drammensregionen, med 50 medarbeidere. Dette er viktig for oss, fordi det gjør oss allsidige og fleksible. Men like viktig er det at klientene våre alltid opplever det personlige engasjementet, og oppfølgingen de forventer og fortjener. Det gjør oss til førstevalget.

Advokater

ERFARNE ADVOKATER SØKES

Svensson Nøkleby er i stadig utvikling og vekst, og vi søker nå advokater med minst 2–3 års erfaring innen forretningsjuss.

Dette er en fin mulighet for deg som har sterke faglige kvalifikasjoner og ambisjoner, og som vil være med på å videreutvikle og styrke firmaet vårt – og deg selv. Du har et tydelig ønske om å lykkes i et spennende marked i stor utvikling, sammen med våre øvrige 40 advokater.

Svensson Nøkleby er regionens største advokatfirma med base i Drammen og med kunder over hele landet. Vår ambisjon er å være førstevalget som rådgivere for næringslivet.

Vi vet at vår suksessfaktor er de menneskene som jobber hos oss. Derfor skal vi være førstevalget når dyktige og ambisiøse advokater, fullmektiger og medarbeidere søker jobb. De skal oppleve at en jobb hos oss utfordrer og utvikler dem, både menneskelig og profesjonelt, og at de er en del av et solid fagmiljø med påvirkning og gjennomslagskraft både lokalt, nasjonalt og internasjonalt.

Vi tilbyr en spennende karrieremulighet i et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Søknadsfrist er 31. august 2019. Se vår profilside og søk på stillingen her: Svensson Nøkleby på CVideo

Ta kontakt med Terje Gundersen hvis du har spørsmål
tgundersen@eurojuris.no