Thommessen er et ledende norsk forretningsadvokatfirma med kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og London. Vi dekker alle forretningsjuridiske områder og arbeider for å kunne tilby de beste løsningene for våre klienter. Thommessen var det første av de ledendeforretningsadvokatfirmaene som implementerte og innarbeidet profesjonell prosjektledelse. Siden2015 har vi utdannet alle våre medarbeidere innen prosjektledelse. Hos Thommessen får du kolleger som engasjerer seg og bryr seg, om hverandre, klientene og samfunnet rundt oss. Thommessen er høyt rangert i flere nasjonale og internasjonale markedsundersøkelser, og har de siste fire årene blitt kåret til Norges ledende forretningsadvokatfirma i TNS Sifo Prosperas undersøkelse.

2-4 nye advokater

Har du lyst til å bli en del av Team Thommessen, og jobbe i et miljø preget av samarbeid og nytenkning?

Vi ønsker oss flere nye kolleger som kan utfylle våre team innenfor M&A og kapitalmarkeder. Vi ønsker først og fremst å snakke med deg som har 3-6 års relevant erfaring.

I Thommessen ser vi etter mer enn bare juridisk kompetanse. Vi ser etter deg som er nysgjerrig og engasjert, som liker å jobbe sammen med andre, og som har lyst til å bidra til vårt miljø, både faglig og sosialt.

Som medarbeider i Thommessen får du:

• jobbe sammen med engasjerte kolleger som er opptatt av å dele kunnskap
  • opplæring i prosjektledelse og Thommessens egen prosjektmodell
  • jobbe med spennende norske og internasjonale klienter
  • være med på Thommessens digitale satsning

Kontaktperson:
Anne Therese Bogen, HR-sjef
E-post: anb@thommessen.no
Telefon: 23111255

Christian Grüner Sagstad, Partner
E post: cgs@thommessen.no
Telefon: 23111328