Advokater og advokatfullmektiger til vårt Stavanger-kontor

Vi styrker vårt team i Stavanger, og vi vil ha deg med på laget!

Vi har behov for flere nye kolleger som vil være med å bygge opp et ledende advokatmiljø i Stavanger. Kontoret åpnet i mars og består nå av 12 advokater og advokatfullmektiger. Vi er nå på jakt etter flere dyktige medarbeidere. Vi ønsker primært å snakke med deg som er nyutdannet eller har 1-3 års erfaring, og har særlig interesse for tvist eller M&A. Thommessen har et ledende transaksjonsmiljø med over 50 advokater, både innenfor "private" M&A og på kapitalmarkedstransaksjoner. ThommessenTvist har 12 advokater med møterett for Høyesterett og over 30 advokater i teamet.

I Thommessen ser vi etter mer enn bare juridisk kompetanse. Vi ser etter deg som er nysgjerrig og engasjert, som liker å jobbe sammen med andre, og som har lyst til å bidra til vårt miljø – både faglig og sosialt.

Søknader behandles fortløpende.

Som medarbeider i Thommessen i Stavanger får du:

• være med å utvikle og sette preg på Thommessens kontor i Stavanger i avdelinger som er fullt integrert på tvers av Oslo, Bergen, London og Stavanger
  • jobbe sammen med engasjerte kolleger i fire byer som er opptatt av å dele kunnskap og jobbe mot et felles mål
  • jobbe med spennende norske og internasjonale klienter innenfor olje og gass, fornybar energi, havbruk, industri og teknologi
  • opplæring i prosjektledelse og Thommessens egen prosjektmodell
  • være med på Thommessens digitale satsning
  • mulighet til å søke om utenlandsopphold ved vårt London-kontor

Kontaktpersoner:

• Tvist: Audun Stornes, partner: 51 20 80 04, e-post: ast@thommessen.no
  • M&A: Thomas Abrahamsen, partner: 51 20 80 05, e-post: tab@thommessen.no
  • Generelle henvendelser: Helene Nylende Sørlie, HR-konsulent: 23 11 11 58, e-post: hns@thommessen.no

SØK STILLINGEN HER

Thommessen er et ledende norsk forretningsadvokatfirma med kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og London. Siden starten i 1856 har vi vært med på de fleste toneangivende oppdragene i norsk næringsliv. Vi dekker alle forretningsjuridiske områder og arbeider for å kunne tilby de beste løsningene for våre klienter.

Thommessen var først ute i sin bransje med å implementere og innarbeide profesjonell prosjektledelse som arbeidsmetodikk. Siden 2014 har vi utdannet alle våre medarbeidere innen prosjektledelse. På den måten er vi godt rustet til å sette sammen gode team som utfyller hverandre. Hos Thommessen får du kolleger som engasjerer seg og bryr seg, om hverandre, klientene og samfunnet rundt oss.

Det er viktig for oss å kunne tilby klientene våre juridisk rådgivning av topp kvalitet innenfor alle fagområder. Thommessen mottar jevnlig bekreftelse på det høye faglige nivået fra både norske og internasjonale ratingbyråer.

Thommessen

Haakon VIIs gate 10