Advokatfirmaet Tveter og Kløvfjell AS er totalleverandør av advokattjenester og yter juridisk bistand til privatpersoner og bedrifter i hele Norge. Vi er lokalisert sentralt i Oslo med ti advokater og fullmektiger, og to kontormedarbeidere, i et hyggelig miljø med høyt tempo. Vi har også filialer på Eidsvoll og i Drammen.

Vi søker dyktige advokater/advokatfullmektiger

Samtaleprosess i fylkesnemnda

Advokatfirmaet Tveter og Kløvfjell AS bistår en rekke klienter som sørger for å gjøre våre arbeidsdager spennende og travle. Grunnet økt pågang og oppdragsmengde søker vi nå etter én eller flere dyktige kollegaer som ønsker å arbeide i et aktivt og utfordrende miljø. Egen portefølje vil være en fordel. Ansettelse så vel som andre tilknytningsformer vil kunne være aktuelt. Da vi bistår klienter over hele landet kan også advokater med tilhold utenfor Oslo være av interesse.

Vi søker etter deg som er nysgjerrig og entusiastisk, faglig sterk og som har solide kommunikasjons- og samarbeidsevner. Vi jobber både selvstendig og i team innen en rekke saksområder og gir deg mulighet til å være en del av et faglig sterkt kollegium med bred kunnskap og erfaring.

Vi søker etter deg med erfaring innen forskjellige juridiske områder og yrker. Våre advokater jobber innen en rekke fagområder, men vi ønsker å tilby våre klienter et enda bredere spekter av tjenester. Nyutdannede kan også søke.

For spørsmål om stillingen ta kontakt med advokat/partner Preben Kløvfjell på telefon 900 85 188 eller  e-post pk@klovfjell.no

Advokatfirmaet Tveter Og Kløvfjell As

Storgata 39