Vierdal Advokatfirma AS har røtter i advokatvirksomhet etablert i Stavanger tilbake i 1936. Vi er i dag etablert både i Stavanger og Haugesund, og bistår såvel privatpersoner som større og mindre bedrifter. Vi bistår med tett oppfølging av saker, hvor klientens interesser ivaretas som om de var våre egne. Vår primære målsetting er å yte våre klienter personlig service, der vi gjennom vår juridiske kompetanse alltid søker etter å finne den beste løsning for klienten.

Advokat / Advokatfullmektig

Vierdal Advokatfirma AS er etablert med kontorer i Haugesund og Stavanger. Firmaet har oppdrag innen et vidt spekter av sivile saker for klienter fra hele Rogaland og Sunnhordland. Spesielt har firmaet lang tradisjon innen fast eiendom og tvisteløsning/prosedyre.

Vi har ambisjoner om vekst, og søker derfor etter et nytt klokt hode som kan være med å utvikle firmaet videre. Kontorsted vil være vårt kontor i Strandgata 94 i Haugesund. Både nyutdannede og kandidater med erfaring kan søke. Tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgavene vil bestå i å yte våre klienter juridisk bistand knyttet til våre sentrale arbeidsområder (disse finner du på vår nettside vierdal.no). Det vil normalt være gode muligheter for prosedyreoppdrag.

Spørsmål om stillingen:

Sean Hafstad Grinde
Advokat
Mobil: 404 78 564
sean.grinde@vierdal.no

Dersom du allerede vet at dette er det rette for deg er det bare å sende inn en søknad ved hjelp av lenken. Husk å legge ved CV med vitnemål (eventuelt karakterutskrift).

SØK STILLINGEN HER

Vierdal Advokatfirma