Wahl-Larsen Advokatfirma er et spesialistfirma med hovedfokus på miljø og naturressurser, fast eiendom, energi, arbeidsrett, ekspropriasjon, offentlige anskaffelser, entreprise, tvisteløsning og prosedyre. Firmaet har i mer enn 120 år levert profesjonell juridisk bistand til næringslivet, organisasjoner, kommuner og privatpersoner over hele landet. Vi har til enhver tid en rekke prosedyreoppdrag og prosederer saker for alle rettsinstanser. Vi holder til ved Rådhusplassen i Oslo.

Vi søker advokater/ partnere

I forbindelse med at vi får nye og større lokaler har vi plass til flere advokater og partnere.
Wahl-Larsen gir gode rammer for å bygge opp og utvikle din egen karriere.

Det viktigste for oss er alltid å oppnå det best mulige resultatet for våre klienter. Det forutsetter juridisk kompetanse på høyeste nivå innen de fagområder vi dekker, men også at vi har evne til å forstå våre klienters virksomheter og problemstillinger, og til å være effektive, realistiske og kreative for å finne de beste løsningene i den enkelte sak. Hvis du er enig i dette passer du hos oss.

I Wahl-Larsen har vi et sterkt fagmiljø og et hyggelig og uformelt internmiljø. Du vil alltid ha mange dyktige kolleger å spille på.

Vi er alltid på jakt etter nye og dyktige medarbeidere. Akkurat nå er vi mest i interessert i advokater som har jobbet noen år, og som kanskje ønsker å skifte arbeidsplass.

Du vil kunne arbeide innen våre vanlige arbeidsområder, eller fortsette og videreføre sine etablerte virksomheter innen fagfelt som vi kanskje ikke dekker i dag. Vi utvider gjerne våre arbeidsområder. For erfarne advokater kan partnerskap være aktuelt.

Du er velkommen til å ta kontakt med oss om hva vi kan tilby. Søknad med CV, vitnemål og attester sendes per e-post til thomas.kobberdal@wla.no eller gms@wla.no. Du må også gjerne ringe Thomas Kobberdal ((+47) 40 63 96 19) eller Gun Marit Stenersen ((+47) 94 13 03 26), for en uformell og konfidensiell samtale.

Wahl-Larsen Advokatfirma AS

Web: www.wla.no