/Global/Advokatjobb/Whal%20Larsen.png

Wahl-Larsen Advokatfirma AS er et spesialistfirma som leverer profesjonelle juridiske tjenester til næringslivet, kommuner, organisasjoner og enkeltpersoner over hele landet. I tillegg til vanlig forretningsjuridisk virksomhet har vi spisskompetanse på miljø og naturressurser, fast eiendoms rettsforhold, ekspropriasjon, energi, arbeidsrett, offentlige anskaffelser, entreprise og skiftesaker. Vi har til enhver tid en rekke prosedyreoppdrag og prosederer saker for alle rettsinstanser. Vi holder til på Rådhusplassen i Oslo.

Vi søker advokater

Det viktigste for oss er alltid å oppnå det best mulige resultatet for våre klienter. Det forutsetter juridisk kompetanse på høyeste nivå innen de fagområder vi dekker, men også at vi har evne til å sette oss inn i og forstå våre klienters virksomheter og problemstillinger, og til å være effektive, realistiske og kreative for å finne de beste løsningene i den enkelte sak. Hvis du er enig i dette passer du hos oss.

I Wahl-Larsen har vi sterkt fagmiljø og et hyggelig og uformelt internmiljø oss imellom. Du vil alltid ha mange dyktige kolleger å spille på.

Vi er alltid på jakt etter nye og dyktige medarbeidere. Akkurat nå er vi mest i interessert i advokater som har jobbet noen år, og som kanskje ønsker å skifte arbeidsplass.

Du vil kunne arbeide innen våre vanlige fagområder, eller fortsette og videreføre din etablerte virksomhet innen fagfelt som vi ikke dekker i dag.  Vi utvider gjerne våre arbeidsområder. For erfarne advokater kan partnerskap være aktuelt. Nye partnere vil kunne forvente bistand og incitamentordning.  Vi har for øvrig lave felleskostnader.

Du er velkommen til å ta kontakt med oss om hva vi kan tilby. Les mer på www.wla.no. Søknad med CV, vitnemål og attester sendes pr. e-post til partnerne erling.keyser@wla.no eller friberg@wla.no.  Du må også gjerne ringe partnerne Trine Friberg (tlf. 47 48 92 49) eller Erling Keyser (tlf. 92 21 35 39), eller en av oss andre som du kanskje har vært i kontakt med tidligere, for en uformell og konfidensiell samtale.

Wahl-Larsen Advokatfirma AS

Fridtjof Nansens Plass 5