Advokatfirmaet Wiersholm har røtter over hundre år tilbake i tid. Vi er i dag et av Norges største advokatfirmaer og har ekspertise på alle vesentlige områder innen forretningsjus. Våre viktigste ressurser er dyktige og dedikerte mennesker. Wiersholm jobber på oppdrag for klienter som bygger samfunnet, respekter grunnleggende menneskerettigheter og som ønsker å bidra til bærekraftig utvikling. Vi er tydelige, konstruktive og ansvarlige i vår rådgivning. Dette er grunnlaget for relasjonene vi bygger med klientene våre, og det er også avgjørende for at klientene velger oss – særlig når viktige saker står på spill. Vår faglige ekspertise, bransjeforståelse og samarbeidskultur gjør oss godt rustet til å forstå, forenkle og forbedre klientenes hverdag. Slik skaper vi merverdi for våre klienter og driver forretningsjussen fremover.

Vi søker erfarne advokater innen restrukturering/konkurs

Ønsker du å videreutvikle deg som advokat?

I Wiersholm får du jobbe med klienter som representerer Norges største og mest spennende bedrifter. Ved din side står Norges ledende advokater – advokater som gir deg rom til å lære, stille spørsmål og stadig lar deg gå nye skritt videre.

ESG og samfunnsansvar – Advokatfirmaet Wiersholm

Om stillingen:
Wiersholm har jobbet med restrukturering/konkurs i en årrekke. I et stadig mer globalt næringsliv kreves det spisskompetanse og bred erfaring for å løse komplekse konkurs- og restruktureringssaker. Vårt insolvens- og restruktureringsteam er bredt sammensatt av advokater med betydelig erfaring fra omfattende norske og internasjonale restruktureringsprosesser. Gjennom tett samarbeid med våre øvrige faggrupper yter vi bistand i alle typer insolvens- og restruktureringsprosesser og M&A og kapitaltransaksjoner relatert til selskaper i finansielt utfordrende situasjoner.

Ettersom vi har en stor pågang av klienter som ønsker bistand innenfor restrukturering, søker vi to advokater med arbeidserfaring innen restrukturering/konkurs, gjerne fra tre til seks år, som har lyst til å jobbe i det som er kåret av Chambers til Norges beste advokatfirma.

Vi tilbyr deg:
• En mulighet til å utvikle deg faglig og personlig i et mangfoldig arbeidsmiljø med en sterk samarbeidskultur
• En god posisjon i et fagmiljø som er internasjonalt, innovativt og fremoverlent
• Spennende utfordringer med å løse komplekse og profilerte saker sammen med flere av Norges dyktigste og mest erfarne advokater
• Tillit, ansvar og mulighet for unik karriereutvikling, samtidig som man har det morsomt på veien

Vi ser etter deg som:
• Har 3-6 års erfaring med restrukturering/konkurs som advokat
• Er en god ressurs både profesjonelt og sosialt, og opplever teamarbeid som stimulerende
• Er engasjert, dynamisk og har gode faglige kvalifikasjoner som du vil utvikle i samarbeid med oss

Om du har noen spørsmål om stillingen, kan du kontakte rekrutteringsansvarligpartner Kai Thøgersen på +47 908 21 133.

Tiltredelse: etter avtale

SØK STILLINGEN HER