Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenFri, 06 Dec 2019 06:08:28 +0100Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/langseth-advokatfrima-da/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/langseth-advokatfrima-da/Advokater søkesWed, 04 Dec 2019 09:36:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/brakhus-2.desmber/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/brakhus-2.desmber/Tre advokatfullmektiger/ advokater til vår entrepriseavdelingMon, 02 Dec 2019 15:42:53 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/obos-29.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/obos-29.11.19/Junior advokat/advokatfullmektigFri, 29 Nov 2019 09:17:14 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/magnus-legal-27.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/magnus-legal-27.11.19/Ledig stilling som advokat og advokatfullmektig i StavangerWed, 27 Nov 2019 12:21:54 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/magnus-legal-26.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/magnus-legal-26.11.19/Ledig stilling som advokat i TrondheimWed, 27 Nov 2019 10:02:25 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/froyen-torkilsen-25.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/froyen-torkilsen-25.11.19/Vi søker advokatfullmektiger / advokater med særlig interesse for entrepriserett<p>Advokatfirmaet Føyen Torkildsen er juridiske spesialister innen Eiendom, Entreprise, Offentlig anskaffelser, IKT Media, Arbeidsliv og Corporate. Vi tilbyr forretningsjuridisk kompetanse og rådgivning med fokus på gode løsninger for våre oppdragsgivere. Vi vektlegger faglig spesialisering og forretningsforståelse. Det har gitt oss en fremtredende posisjon i markedet. Basert på innsikt, dyktighet og proaktivitet skal vi sammen med våre oppdragsgivere og våre medarbeidere utgjør en forskjell og ligger foran. I Føyen Torkildsen skal våre medarbeidere Trives, Utvikles og Utfordres</p>Mon, 25 Nov 2019 14:33:57 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt-krim/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt-krim/Politiadvokat 2 - Økonomi, miljø og arbeidsmarknadskriminalitetMon, 25 Nov 2019 08:11:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt-politiadvokat/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt-politiadvokat/Ledige stillingar som politiadvokat/politifullmektig i BergenFri, 22 Nov 2019 14:51:44 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt--2-med-funksjon-som-fagleia/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/vest-politidistrikt--2-med-funksjon-som-fagleia/Ledig stilling som politiadvokat 2 - fagleiar vald og seksuelle overgrepFri, 22 Nov 2019 14:28:33 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-21.11.2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-21.11.2019/Advokat innen arbeidsrettsfeltetThu, 21 Nov 2019 15:38:51 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatforeningen-soker-arbeidsrettsadvokater/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatforeningen-soker-arbeidsrettsadvokater/Advokatforeningen søker arbeidsrettsadvokater<p>Advokatforeningen har vedtatt å inkludere arbeidsrettslig rådgivning som en del av våre medlemstilbud, vi søker derfor etter advokater med inngående kompetanse og erfaring innen arbeidsrett.</p>Wed, 20 Nov 2019 17:01:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/codex-19.11.2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/codex-19.11.2019/Ledig stilling som advokat/ senioradvokat innenfor teknologi, IPR og media.<p>Codex Advokat bistår både privatpersoner og virksomheter, nasjonalt og internasjonalt. Våre over 90 ansatte er profesjonelle og entusiastiske, har raushet og åpenhet som sentrale verdier. Hele samfunnet er tuftet på regler og rettigheter. Alt er lov, heldigvis. For det betyr at alt kan løses. Vi i Codex tror på det å hente innsikt og perspektiver fra ulike miljøer. En organisasjon gjennomsyret av mangfold i personlighet, erfaring, tenkemåte og kompetanse. Alltid med en solid grunnmur av førsteklasses juridisk kompetanse.</p>Tue, 19 Nov 2019 15:44:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-15.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-15.11.19/Advokatfullmektig/Advokat - Eiendom<p>Trigges du av å skape merverdi for klienter som deres viktigste rådgiver gjennom alle faser av prosjektet innen eiendomsutvikling eller næringseiendom? Da kan denne stillingen være noe for deg!</p>Fri, 15 Nov 2019 14:31:41 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-kpu/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-kpu/Dyktig advokatfullmektig søkes!<p>Vår arbeidsmengde øker, og vi trenger derfor flere dyktige kolleger i Advokatfirmaet KPU! Arbeidet vil i første rekke være innen barne -, familie- og arverett, samt fast eiendom. Vi søker advokatfullmektig med erfaring fra ett eller flere av disse rettsområdene. Vi søker deg som er lærevillig og lærenem, samarbeider godt og har god faglig kompetanse. Digital kompetanse er et pluss, og vi forventer stor grad av selvstendighet og tæl . . Stillingen gir betydelig mulighet for prosedyre. Vi har et uformelt og hyggelig arbeidsmiljø, med meget sentrale lokaler i Akersgata/Grensen. Lønn etter avtale. Det bes om at søknad med CV og vitnemål oversendes oss. Snarlig tiltredelse.</p>Fri, 15 Nov 2019 14:24:49 +0100