Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenSun, 25 Oct 2020 11:28:04 +0100Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-ness-lundin-da-oktober-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-ness-lundin-da-oktober-2020/ADVOKAT / ADVOKATFULLMEKTIGFri, 23 Oct 2020 20:39:04 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/pretor-advokat--oktober-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/pretor-advokat--oktober-2020/Vi søker nye medarbeidere : Plan og bygg - selskapsrett/bank/finansFri, 23 Oct 2020 11:07:26 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kluge-oktober-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kluge-oktober-2020/Advokater/ advokatfullmektigerThu, 22 Oct 2020 09:50:32 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norske-boligbyggelag-oktober-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norske-boligbyggelag-oktober-2020/Norske Boligbyggelags Landsforbund SA (NBBL) søker advokatWed, 14 Oct 2020 09:59:44 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatene-ved-tinghuset--oktober-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatene-ved-tinghuset--oktober-2020/Ledige kontorplasser i vårt kontorfellesskap-Advokatene ved TinghusetFri, 09 Oct 2020 14:54:10 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nordia--sept-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nordia--sept-2020/NORDIA Law søker partner <p>NORDIA Law Advokatfirma AS er et nordisk forretningsjuridisk advokatfirma med kontorer i Oslo, Stockholm, Gøteborg, Helsinki og København. I Oslo er vi i dag ti advokater og en administrativt ansatt. På nordisk nivå er vi mer enn 70 advokater. </p>Tue, 22 Sep 2020 15:37:54 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rime-sept2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rime-sept2020/PARTNER(E)/PARTNERKANDIDAT(ER) INNEN FORRETNINGSJUS<p>Rime er et anerkjent advokatfirma innen konkurs og bobehandling, men har halvparten av sin omsetning knyttet til en variert forretningsjuridisk portefølje Partnerne hos Rime er kompetente advokater, men som også lytter til innspill og tanker fra medarbeidere og kunder. Et godt arbeidsmiljø bidrar til at virksomheten blir trygg og robust, og alle får muligheten til å høste, påvirke, vokse og ta sin fortjente plass. Denne kulturen har dannet et solid grunnlag for nye partnere som har tilført firmaet nye forretningsområder, flere medarbeidere og høyere kompetanse innen et stadig bredere felt av juridiske tjenester. Innenfor forretningsjussen er Rimes ambisjon å være en kvalitetsleverandør av advokattjenester til næringslivet med nære relasjoner til krevende og spennende klienter. Det er et betydelig innslag av internasjonale klienter og saker, og det fordres en profesjonell håndtering av klientene. Organisasjonen skal være effektiv og leveringsdyktig. Hos Rime vil du for øvrig jobbe i et fremtidsrettet og teknologibasert firma med erfarne kolleger som bidrar til at du blir en god samarbeidspartner for både medarbeidere og oppdragsgivere. Rime har et mantra om at det skal lønne seg å gå til Rime, advokatene skal gjøre hverdagen til oppdragsgiverne enklere og tryggere - de skal få verktøyet og verdiene som skal til for at de lykkes. Historien om Rime Advokatfirma startet i 1964, og siden den gang har vi hatt insolvens og konkurs som spesialområder. Vi behandler et betydelig antall konkursbo hvert år, og mange av dem er omfattende, kompliserte og ressurskrevende. I tillegg leverer vi juridiske tjenester til næringslivet og privatpersoner, blant annet innen arv, skifte og fast eiendom. Gjennom kunnskap, entusiasme og nytenking er vi genuint opptatt av løse oppdragsgivernes saker.</p>Fri, 18 Sep 2020 14:09:06 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rime-bostyrer-sept-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rime-bostyrer-sept-2020/PARTNER(E)/PARTNERKANDIDAT(ER) BOSTYRER<p>Rime er et anerkjent advokatfirma innen konkurs og bobehandling og mottar årlig 150-200 nye oppdrag som bostyrer. Partnerne hos Rime er kompetente advokater, men som også lytter til innspill og tanker fra medarbeidere og kunder. Et godt arbeidsmiljø bidrar til at virksomheten blir trygg og robust, og alle får muligheten til å høste, påvirke, vokse og ta sin fortjente plass. Denne kulturen har dannet et solid grunnlag for nye partnere som har tilført firmaet nye forretningsområder, flere medarbeidere og høyere kompetanse innen et stadig bredere felt av juridiske tjenester. Innenfor forretningsjussen er Rimes ambisjon å være en kvalitetsleverandør av advokattjenester til næringslivet med nære relasjoner til krevende og spennende klienter. Det er et betydelig innslag av internasjonale klienter og saker, og det fordres en profesjonell håndtering av klientene. Organisasjonen skal være effektiv og leveringsdyktig. Hos Rime vil du for øvrig jobbe i et fremtidsrettet og teknologibasert firma med erfarne kolleger som bidrar til at du blir en god samarbeidspartner for både medarbeidere og oppdragsgivere. Rime har et mantra om at det skal lønne seg å gå til Rime, advokatene skal gjøre hverdagen til oppdragsgiverne enklere og tryggere - de skal få verktøyet og verdiene som skal til for at de lykkes. </p>Fri, 18 Sep 2020 14:08:59 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sam-headhunting-as/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sam-headhunting-as/Vi søker advokat/partner med ambisjoner<p>Vår oppdragsgiver er et mindre advokatfirma i Oslo i vekst. Entrepriserett er selskapets kjerneområde. Advokatfirmaet har lang erfaring i å bistå konsulenter, byggherrer, byggmestre og entreprenører. Firmaet bistår flere kjeder innen bygge bransjen. Advokatfirmaet sin visjon er å være klientens ressurs i løpende prosjekter med juridiske råd knyttet til kontrakter, råd og bistand på problemstillinger som dukker opp i prosjektperioden, bistand i sluttoppgjør og tvister knyttet til sluttoppgjør. </p>Thu, 17 Sep 2020 15:21:18 +0200