Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenMon, 18 Feb 2019 06:12:49 +0100Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/virke-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/virke-feb2019/Virke søke rådgiver innenfor arbeidsrett<p>I vår avdeling Arbeidsgiverservice søker vi nå etter en serviceinnstilt jurist med erfaringinnen arbeidsrett. Har du i tillegg gode samarbeidsevner, og liker du å jobbe med utfordrende saker innenfor ulike bransjeområder? I så fall vil du sannsynligvis trives hos oss. </p>Fri, 15 Feb 2019 14:39:41 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kluge-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kluge-feb2019/Advokatfullmektig<p>Som medarbeider hos oss får du jobbe i et sterkt forretningsjuridisk fagmiljø som preges av faglig integritet og samarbeid. Det er stor tilgang på prosessoppdrag, og du vil få arbeide med utfordrende saker for sentrale aktører innen privat næringsliv og offentlig sektor. Vi er alltid på jakt etter dyktige og engasjerte kandidater som lar seg motivere av faglige utfordringer. Vi behandler søknader og gjennomfører intervjuer fortløpende.</p>Thu, 14 Feb 2019 12:10:28 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/legal-24-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/legal-24-feb2019/Advokat eller Advokatfullmektig<p>LegalGruppen søker advokat / advokatfullmektig med erfaring fra fast eiendoms rettsforhold og øvrige privatrettslige rettsområder.</p>Tue, 12 Feb 2019 12:50:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito---advokat-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito---advokat-feb2019/Advokat<p>Om fagmiljøet NITO har betydelig erfaring og ekspertise innen individuell og kollektiv arbeidsrett, og har et stort arbeidsrettslig miljø på 19 ansatte advokater. Vi er nå på jakt etter en ny kollega som ønsker å være en del av dette fellesskapet, og har ledig en fast stilling som advokat i juridisk seksjon i avdeling for Forhandlinger og arbeidsliv. NITO-advokatene tilbyr arbeidsrettslig bistand innen de fleste områder av arbeidslivet, og våre medlemmer er ansatt i alle typer virksomheter i både privat og offentlig sektor.?Sakstilfanget er svært bredt, og NITO prioriterer spesielt henvendelser knyttet til omorganisering, nedbemanning, stillingsvernssaker, arbeidstid, forhandlinger, pengekrav, pensjon og tariffavtaler. Advokatene deltar også i NITOs arbeid med utvikling av arbeidslivspolitikk og skriver fagartikler og høringssvar på arbeidslivsområdet.</p>Fri, 08 Feb 2019 16:33:59 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito-radgiver---feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito-radgiver---feb2019/Advokat / juridisk rådgiver - vikar<p>Om fagmiljøet NITO har betydelig erfaring og ekspertise innen individuell og kollektiv arbeidsrett, og har et stort arbeidsrettslig miljø på 19 ansatte advokater. En av våre kolleger skal ha permisjon, og vi søker derfor etter en vikar i juridisk seksjon. Varigheten på vikariatet er ut 2019, med mulighet for forlengelse dersom forholdene ligger til rette for dette ved utgangen av året. NITO tilbyr arbeidsrettslig bistand innen de fleste områder av arbeidslivet, og våre medlemmer er ansatt i alle typer virksomheter i både privat og offentlig sektor.?Sakstilfanget er svært bredt, og NITO prioriterer spesielt henvendelser knyttet til omorganisering, nedbemanning, stillingsvernssaker, arbeidstid, forhandlinger, pengekrav, pensjon og tariffavtaler. Ansatte i juridisk seksjon deltar også i NITOs arbeid med utvikling av arbeidslivspolitikk og skriver fagartikler og høringssvar på arbeidslivsområdet.</p>Fri, 08 Feb 2019 16:29:44 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/efta-feb2019-market/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/efta-feb2019-market/Legal Officer - Internal Market Affairs - Financial Services<p>ESA is recruiting a legal officer to join its Internal Market Affairs Directorate, who will be assigned responsibility for general surveillance work and case handling regarding the implementation and application of EEA law relating to Financial Services in the participating EFTA States (Iceland, Liechtenstein and Norway). </p>Fri, 08 Feb 2019 12:19:57 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/the-efta-surveillance-authority/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/the-efta-surveillance-authority/Legal Officer - Competition - Job Reference 04/2019<p>Role Description ESA is recruiting a Legal Officer to join its Competition and State Aid Directorate (CSA). Additional qualified candidates will also be considered for vacancies foreseen in the Directorate over the next 12-18 months. </p>Fri, 08 Feb 2019 12:00:46 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-feb2019/Advokat/Advokatfullmektig<p>Er du nysgjerrig på mulighetene i et av Norges største advokatfirmaer? Deloitte Advokatfirma avd. Vestfold, Telemark og Buskerud søker ny kollega.</p>Thu, 07 Feb 2019 16:54:10 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-haugesund-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-haugesund-feb2019/Advokat<p>KPMG Law Advokatfirma i Haugesund søker Advokat</p>Wed, 06 Feb 2019 23:14:37 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-drammen-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-drammen-feb2019/Advokat<p>Vil du være med på vår videre vekst? KPMG Law Advokatfirma søker advokat i Drammen</p>Wed, 06 Feb 2019 23:09:46 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-tromso-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-tromso-feb2019/Advokat/Advokatfullmektig<p>Vil du være med på vår videre vekst? KPMG Law Advokatfirma i Tromsø søker Advokat/Advokatfullmektig innen skatt</p>Wed, 06 Feb 2019 23:05:09 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-bodo-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-bodo-feb2019/Advokat/ Advokatfullmektig <p>Vil du være med på vår videre vekst? KPMG Law Advokatfirma i Bodø søker Advokat/ Advokatfullmektig </p>Wed, 06 Feb 2019 22:56:25 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-alesund-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-alesund-feb2019/Advokat/Advokatfullmektig<p>Vil du være med på vår videre vekst? KPMG Law Advokatfirma i Ålesund søker Advokat/Advokatfullmektig innen skatt</p>Wed, 06 Feb 2019 22:50:03 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-oslo-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-oslo-feb2019/Advokat/advokatfullmektig/jurist<p>Vil du være med på vår videre reise? KPMG Law Advokatfirma søker advokat/advokatfullmektig/jurist innen gransking, undersøkelser og compliance</p>Wed, 06 Feb 2019 22:41:07 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-stavanger-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-stavanger-feb2019/Advokat/advokatfullmektig/jurist<p>KPMG Law Advokatfirma i Stavanger søker advokat/advokatfullmektig/jurist innen merverdiavgift</p>Wed, 06 Feb 2019 22:35:26 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-feb-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kpmg-feb-2019/Advokat/advokatfullmektig<p>Vil du være med på vår videre vekst? KPMG Law Advokatfirma søker advokat/advokatfullmektig innen nasjonal og internasjonal selskapsskatt til vårt kontor i Stavanger.</p>Wed, 06 Feb 2019 22:31:45 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sunnhordland-mai2018/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sunnhordland-mai2018/Ledig plass i kontorfellesskap<p>Frå og med 01.08.18 kan me tilby ledig kontorplass i kontorfellesskapet.</p>Mon, 04 Feb 2019 12:46:00 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/finans-norge-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/finans-norge-feb2019/Jurist/advokat<p>Til juridisk enhet søker vi en samfunnsengasjert jurist/advokat med interesse for og innsikt i regulering av finansiell virksomhet.</p>Mon, 04 Feb 2019 11:06:00 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/pgs-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/pgs-feb2019/Legal Counsel<p>The Legal department in PGS is a separate corporate unit lead by a General Counsel with three lawyers in Norway but you will be part of a global team of lawyers. You will report to the Head of Legal for Europe & Asia Pacific, and provide legal support inan international environment on a variety of legal matters. The Legal department supports the different business units and other corporate functions within a wide variety of business law. We work close with the other departments both in Oslo and in other parts of the world, including with the colleagues in the legaldepartments in the other offices.</p>Fri, 01 Feb 2019 15:04:44 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bdo-bergen-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bdo-bergen-feb2019/Advokat innen skatte- og selskapsrett<p>På grunn av økende oppdragsmengde søker vi nå etter en erfaren advokat med interesse for skatte- og selskapsrett til vårt kontor i Bergen. Vi har behov for en kandidat som kan bistå med generell skatterådgivning og selskapsrettslige omorganiseringer. I tillegg ønsker vi å styrke vår kapasitet innenfor transaksjonsarbeid.</p>Thu, 31 Jan 2019 22:48:40 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-horten-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-horten-feb2019/Et embete som nestleder/dommer og ett, eventuelt to embeter som tingrettsdommer ved Vestfold tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>Thu, 31 Jan 2019 13:00:24 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-follo-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-follo-feb2019/Embete som tingrettsdommer ved Follo tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>Thu, 31 Jan 2019 12:54:57 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-byfogd-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-byfogd-feb2019/Embete som dommer ved Oslo byfogdembete<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>Thu, 31 Jan 2019 12:50:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-dommer-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-dommer-feb2019/Fire embeter som tingrettsdommer ved Oslo tingrett<p>Oslo tingrett er landets største domstol med ca. 105 dommere og dommerfullmektiger, og 115 saksbehandlere og administrativt ansatte. Vi holder til i Oslo tinghus. Domstolen ledes av sorenskriver og er inndelt i åtte rettsavdelinger, en strafferettsavdeling og administrasjonen, som ledes av direktør. Oslo tingrett behandler hvert år ca. 2500 sivile saker og 14 000 straffesaker. Vi legger vekt på høy kvalitet, effektivitet og god service overfor alle brukere av domstolens tjenester. </p>Thu, 31 Jan 2019 12:45:28 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-tingrett-feb2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-oslo-tingrett-feb2019/Avdelingsleder/dommer ved Oslo tingrett<p>Oslo tingrett er landets største domstol med ca. 105 dommere og dommerfullmektiger, og 115 saksbehandlere og administrativt ansatte. Vi holder til i Oslo tinghus. Domstolen ledes av sorenskriver og er inndelt i åtte rettsavdelinger, en strafferettsavdeling og administrasjonen, som ledes av direktør. Oslo tingrett behandler hvert år ca. 2500 sivile saker og 14 000 straffesaker. Vi legger vekt på høy kvalitet, effektivitet og god service overfor alle brukere av domstolens tjenester.</p>Thu, 31 Jan 2019 09:53:28 +0100