Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenSun, 07 Jun 2020 07:30:57 +0200Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/if/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/if/Har du konkurranseinstinkt og liker å løse utfordrende og til tider kompliserte regress saker?Fri, 05 Jun 2020 09:22:35 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatadvokatfullmektig/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatadvokatfullmektig/Advokat/advokatfullmektigThu, 04 Jun 2020 12:33:10 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektigadvokat--vaar/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektigadvokat--vaar/Vaar søker advokatfullmektiger/advokaterTue, 02 Jun 2020 11:24:05 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat2/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat2/Vi søker advokater med forretningsjuridisk erfaring.Fri, 29 May 2020 16:03:07 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater2/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater2/Advokatfirma Olafsen AS søker 1-2 advokaterFri, 29 May 2020 12:44:33 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/aabo-advokat/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/aabo-advokat/Aabø-Evensen søker fast advokat med erfaring og interesse innen finansieringFri, 29 May 2020 11:36:40 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater/LO juridisk søker etter advokater<p>LOs oppgave er å skape et trygt og rettferdig arbeidsliv og bidra til et samfunn der alle har like muligheter til utdanning, helse og andre velferdstjenester, et rettferdig samfunn hvor alle får muligheter til å bidra. Vi søker nå etter advokater til LOs juridiske avdeling. LO juridisk er landets største fagmiljø innenfor arbeidsrett med ca. 50 ansatte og er prosesskontor for forbundene i individuelle og kollektive tvistesaker, pensjon, yrkesskadesaker og EU/EØS-rett mv. LO juridisk jobber også med formidling og informasjonsarbeid om arbeidsrettslige temaer. LO juridisk har kontorer i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger.</p>Thu, 28 May 2020 11:56:36 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat/AdvokatThu, 28 May 2020 08:16:36 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/dommerfullmektig/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/dommerfullmektig/Dommerfullmektig<p>Om Nordmøre Tingrett Det er ledig stilling som dommerfullmektig ved Nordmøre tingrett i Kristiansund med tiltredelse september/oktober 2020. Nordmøre tingrett er en fullfaglig domstol med en sorenskriver, to embetsdommere, én dommerfullmektig og syv saksbehandlere.</p>Wed, 27 May 2020 13:33:38 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ostgard-advokatfirma/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ostgard-advokatfirma/Østgård AdvokatfirmaTue, 26 May 2020 15:25:10 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/giek/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/giek/Advokater/jurister <p>Vil du bidra til å fremme norsk eksport? Juridisk avdeling i GIEK søker to faglig sterke advokater/jurister til faste stillinger. Arbeidsområdet omfatter løpende bistand i behandlingen av garantisaker og samarbeid i tverrfaglige team i større lånetransaksjoner, gjerne med flere jurisdiksjoner involvert. Seksjonen består av 12 kompetente kollegaer. Det er ønskelig med erfaring fra bank -og finansfaglig arbeid. Stillingene rapporterer til juridisk direktør.</p>Tue, 26 May 2020 14:35:02 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okokrim-politiadvokat-15.juni/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okokrim-politiadvokat-15.juni/Politiadvokat<p>Vi treng ein politiadvokat til Skatteteamet. Politiadvokatane i ØKOKRIM tek del i etterforskinga av sakene og fører dei for retten. Straffesaksarbeidet skjer i tverrfaglege team med juristar og etterforskarar med politifagleg eller økonomisk bakgrunn. </p>Fri, 22 May 2020 14:14:04 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands/Advokatfullmektig/advokat<p>Det skjer mye i SANDS Advokatfirma DA. Vi passerer 200 medarbeidere, har nå mer enn 160 spesialiserte advokater i selskapet, og flere skal vi bli. Vi skal vokse. Vi er et firma med sterke verdier og hvor våre klienter får den ypperste rådgivning. Vi er i en fase preget av ambisjoner, nye tanker, energi, handlingskraft og entusiasme. Vi søker etter medarbeidere som vil være med på vår reise fremover. </p>Wed, 20 May 2020 22:15:43 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/lo-soker-etter-personvernombud-los-juridiske-avdeling/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/lo-soker-etter-personvernombud-los-juridiske-avdeling/LO søker etter personvernombud                          LOs juridiske avdeling<p>LOs oppgave er å skape et trygt og rettferdig arbeidsliv og bidra til et samfunn der alle har like muligheter til utdanning, helse og andre velferdstjenester, et rettferdig samfunn hvor alle får muligheter til å bidra. Personvernombudet skal være kontaktpunkt for LO og LO-forbundene og for ansatte i LO og i LO-forbundene som har spørsmål om behandling av personopplysninger etter personvernregelverket. Ombudets funksjon dekker hele LOs virksomhet og er uavhengig i forhold til den øvrige organisasjonen. Organisasjonsmessig er stillingen plassert i LOs juridiske avdeling og rapporterer til LOs politiske ledelse da personvernombudet har en uavhengig rolle. LOs juridiske avdeling er landets største fagmiljø i arbeidsrett og består av 30 advokater og 18 advokatassistenter.</p>Mon, 18 May 2020 12:12:35 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kindem--co/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kindem--co/Vi har ledig plass for AdvokaterTue, 12 May 2020 14:06:42 +0200