Ledige stillinger hos Advokatjobb.noDe siste ledige stillingene fra Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/Advokatforeningen2018-12-10T10:55:24+01:00https://www.advokatforeningen.no//Global/advokatjobb.JPGEpinova.RssGenerator 1.0.0.0https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/husleietvistutvalget-des2018/Direktør2018-12-07T12:01:22+01:002018-12-07T12:05:58+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Husleietvistutvalget (HTU) har en viktig rolle i å bidra til et velfungerende leiemarked. De får gode tilbakemeldinger både fra brukere og i eksterne evalueringer. Vi søker en engasjert og samfunnsorientert direktør til å lede virksomheten og videreutvikle det solide fagmiljøet i Oslo, Bergen og Trondheim.</p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-tromso-des2018/Advokater - Tromsø2018-12-07T11:49:45+01:002018-12-07T11:52:22+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Grunnet vekst og sterkt økende oppdragsmengde ved vårt kontor i Tromsø ser vi nå etter advokater med erfaring innen fagområdene prosedyre, entreprise- og kontraktsrett, offentlige anskaffelser og fast eiendom. Vi søker deg som har sterke faglige kvalifikasjoner og god innsikt i de nevnte fagområdene. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/dla-piper-desember-2018/Advokat/advokatfullmektig - Immaterialrett, teknologi og personvern2018-12-05T12:38:56+01:002018-12-05T12:45:36+01:00th@advokatforeningen.no<p>Vi har stor pågang av klienter som ønsker vår bistand innenfor immaterialrett, teknologi og personvern, og søker en advokat/advokatfullmektig med fortrinnsvis 2 - 5 års erfaring fra privat virksomhet eller offentlig forvaltning. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-des-2018/Advokater/advokatfullmektiger Tønsberg2018-12-05T12:26:05+01:002018-12-05T12:31:10+01:00th@advokatforeningen.no<p>Mange har valgt en advokatkarriere i de største byene, men kjenner på lengselen etter å komme tilbake til sine hjemtrakter. Nå har du muligheten til å flytte til Tønsberg samtidig som du kan utvikle deg faglig og kommersielt i ett av landets største advokatfirmaer. Akkurat nå søker vi etter en til to advokater, eller advokatfullmektiger, med kompetanse særlig innenfor M&A finans, arbeidsrett og entreprise. Andre fagområder kan også være av interesse. Hos oss kan du dyrke og utvikle din faglige posisjon i et team med dedikerte og engasjerte kollegaer i et miljø med høyt tempo og varierte utfordringer. Du får også spennende muligheter for å spesialisere deg og bygge kompetanse. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-sor-osterdal-des2018/Embete som tingrettsdommer ved Nord-Østerdal tingrett og Sør-Østerdal tingrett 2018-12-03T13:08:56+01:002018-12-03T13:14:39+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-skien-des2018/Embete som lagmann ved Agder lagmannsrett2018-12-03T13:04:42+01:002018-12-03T13:07:56+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advoco-nov2018/Advokater2018-11-26T11:24:19+01:002018-11-28T10:46:55+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Advoco advokatfirma DA ønsker å utvide med flere hyggelige kollegaer. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/coop-nov2018/Kommersiell og erfaren advokat2018-11-26T10:50:28+01:002018-11-26T10:58:10+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Som en av Norges største virksomheter har Coop Norge SA en juridisk avdeling som bistår konsernselskapene og samvirkelagene med sentrale problemstillinger, slik som alminnelig forretningsjuss, kontraktsrett, fast eiendoms rettsforhold, samvirke- og selskapsrett, oppkjøp og sammenslåinger, IKT-rett, personvern, markedsrett og varemerkerett.</p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-bronnoy-nov2018/Embete som tingrettsdommer ved Alstahaug tingrett, Brønnøy tingrett og Rana tingrett2018-11-23T08:43:01+01:002018-11-23T08:47:46+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer. </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/thommessen-nov-2018/15 nye advokater og advokatfullmektiger2018-11-22T13:41:30+01:002018-11-22T13:50:14+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Har du lyst til å bli en del av Team Thommessen, og jobbe i et miljø preget av samarbeid og nytenkning? </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bdo-nov2018/Advokat / Advokatfullmektig2018-11-21T13:10:27+01:002018-11-21T13:16:54+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>På grunn av økende oppdragsmengde søker vi nå etter 2-3 erfarne advokater/advokatfullmektiger med interesse for skatte- og selskapsrett. Vi har behov for kandidater som kan bistå med generell skatterådgivning og selskapsrettslige omorganiseringer. I tillegg ønsker vi å styrke vår kapasitet innenfor transaksjonsarbeid.</p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-bergen-nov2018/Advokat/-fullmektig - Legal, Bergen2018-11-15T11:03:08+01:002018-11-15T11:11:15+01:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Alle våre områder er i vekst og vi trenger flere dyktige kolleger som kan hjelpe oss med å bygge fremtidens advokatfirma. Er du den vi ser etter? </p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sunnhordland-mai2018/Ledig plass i kontorfellesskap2018-08-30T12:46:00+02:002018-08-31T08:07:55+02:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Frå og med 01.08.18 kan me tilby ledig kontorplass i kontorfellesskapet.</p>https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/arkiv/nordia1/Partner/Advokat2018-08-17T08:15:11+02:002018-08-17T08:20:17+02:00jannickeisaksen@gmail.com<p>Ser du etter nye muligheter? </p>