Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenMon, 19 Aug 2019 19:15:46 +0200Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-aug2019/Advokat<p>Vi søker nå etter to advokater/advokatfullmektiger til vårt kontor sentralt i Oslo.</p>Sun, 18 Aug 2019 21:01:56 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/foyen-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/foyen-aug2019/Advokat/advokatfullmektig <p>Vi søker etter engasjerte personer med særlig interesse for offentlig anskaffelser til stilling som advokat/advokatfullmektig.</p>Sat, 17 Aug 2019 10:21:11 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/protector-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/protector-aug2019/Daglig leder<p>Vi søker en kommersiell og teamorientert daglig leder til å lede Protector IP inn i en ny og spennende fase</p>Thu, 15 Aug 2019 12:13:14 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bdo-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bdo-aug2019/2-3 erfarne advokater <p>Er du klar for nye utfordringer? Vi ser etter nye kolleger til BDO Advokater AS knyttet til fagområdene arbeidsrett og transaksjoner/selskapsrett</p>Wed, 14 Aug 2019 12:38:15 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-hedemark-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-hedemark-aug2019/Embete og konstitusjon som tingrettsdommer ved Hedmarken tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer.</p>Wed, 14 Aug 2019 10:18:57 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-lorenskog-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-lorenskog-aug2019/Tingrettsdommere ved Nedre Romerike tingrett og Øvre Romerike tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer.</p>Wed, 14 Aug 2019 10:15:26 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-hamar-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-hamar-aug2019/Embete som lagmann og embeter som lagdommer ved Eidsivating lagmannsrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer.</p>Wed, 14 Aug 2019 10:07:01 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/cowi-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/cowi-aug2019/Advokat/jurist<p>Er du vår nye ekspert i arbeidsrett i COWI Norge?</p>Wed, 14 Aug 2019 09:56:12 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sykehuspartner-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sykehuspartner-aug2019/Advokatfullmektig<p>Juridisk fagenhet skal gi Sykehuspartner HF juridisk rådgivning innenfor relevante rettsområder, eksempelvis innen kontrakts- og avtalerett,arbeidsrett, anskaffelser, IKT-sikkerhet og personvern. Juridisk Fagenhetdriver også compliance-arbeid i virksomheten, samt forebyggende arbeid som foreksempel intern opplæring til ledere og medarbeidere.</p>Wed, 14 Aug 2019 08:53:19 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/eurojuris-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/eurojuris-aug2019/Advokat/advokatfullmektig<p>Ledig stilling som advokat eller advokatfullmektig </p>Tue, 13 Aug 2019 14:22:41 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/abelia-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/abelia-aug2019/Advokat<p>Interesse for individuell og kollektiv arbeidsrett? Abelia er talerøret for det nye næringslivet. Som arbeidsgiver- og interesseorganisasjon arbeider vi hver dag for å bedre vilkårene for våre medlemsbedrifter og for å fremme nyskaping og innovasjon. Kunnskaps- og teknologibedriftene er avgjørende for omstillingen av Norge. Vi er nå på jakt etter en advokat som vil bidra til å videreutvikle Abelia som en tydelig organisasjon for kunnskaps- og teknologinæringene.</p>Tue, 13 Aug 2019 14:14:19 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/iuno-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/iuno-aug2019/Advokatfullmektig<p>Vi utvider og søker derfor jurister og jusstudenter til kontoret vårt i Oslo. Går du videre der andre stopper? Vil du være med på å endre vanetenkningen i advokatbransjen? Da er kanskje du vår nye jurist!</p>Mon, 12 Aug 2019 06:07:54 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sparebank-1-ostlandet-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sparebank-1-ostlandet-aug2019/Juridisk direktør SpareBank 1 Østlandet<p>Vi søker ny juridisk direktør ved hovedkontoret på Hamar. </p>Fri, 09 Aug 2019 16:29:38 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ks-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ks-aug2019/Juridisk direktør<p>Har du erfaring fra forvaltningen eller en organisasjon? Hos oss får du muligheten til å jobbe for virksomheter samfunnet ikke klarer seg uten og som spiller en nøkkelrolle i å utvikle bærekraftige lokalsamfunn: energiselskaper, havner, avfallsselskaper, brann og redningsbedrifter, museer, krisesentre, vann- og avløpsbedrifter, revisjonsbedrifter, samt en rekke andre offentlige tjenesteprodusenter og kompetansebedrifter.</p>Fri, 09 Aug 2019 10:14:17 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nrc-aug-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nrc-aug-2019/Senior Legal Adviser<p>Vi leter etter en kunnskapsrik og engasjert juridisk rådgiver som ønsker å bruke sin kompetanse i en meningsfylt kontekst! En av de aller største humanitære utfordringene vår tid står overfor, handler om over 70 millioner flyktninger, internt fordrevne eller over landegrensene. Flyktninghjelpen er en av verdens største humanitære aktører med med ca 7 000 ansatte, hovedkontor i Oslo og operasjoner ute i felt i 31 land. Dette er en mulighet til å daglig føle verden på pulsen og gjøre en forskjell! </p>Wed, 07 Aug 2019 11:43:51 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-aug2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-aug2019/Manager / Sr. manager - Business tax compliance<p>Vil du utvikle deg hos et av Norges største advokatfirmaer, og jobbe med skatt? Deloitte Advokatfirma søker Manager/Senior Manager til Business Tax Compliance </p>Fri, 02 Aug 2019 09:27:15 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tax-juni2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tax-juni2019/Vi søker en eller flere partnere <p>Vi er pr i dag 4 partnere som bistår en rekke spennende klienter, i inn- og utland, med juridisk rådgivning, compliance og klager/prosedyre, men vi har rom for en til to nye partnere med egen portefølje, som kan bidra til å videreutvikle våre sentrale arbeidsfelt, særlig innenfor næringsbeskatning og selskapsrett. </p>Thu, 01 Aug 2019 07:58:00 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/svensson-juni-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/svensson-juni-2019/Advokater<p>ERFARNE ADVOKATER SØKES</p>Sat, 27 Jul 2019 16:16:00 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kolbjornsen-juni-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kolbjornsen-juni-2019/Advokat<p>ADVOKATFIRMAET KOLBJØRNSEN CYVIN er i vekst og har en økende oppdragsmengde innen fagområdet forretningsjus. Vi søker nå etter en til to erfarne advokater med minst 3 års erfaring til vårt advokatkontor i Trondheim.</p>Tue, 25 Jun 2019 10:28:06 +0200