Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenWed, 12 Aug 2020 02:28:26 +0200Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forskningsradet-august-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forskningsradet-august-2020/Jurist, vikariat ut 2021Mon, 10 Aug 2020 15:49:50 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfellesskapet-centrum-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfellesskapet-centrum-2020/Ledig kontorplass for advokatMon, 10 Aug 2020 15:22:31 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-jurist-med-politisk-forstaelse-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-jurist-med-politisk-forstaelse-2020/Jurist med politisk forståelse<p>NHO jobber for å skape et trygt og godt arbeidsliv, som bidrar til høy verdiskaping og høy velferd. I avdeling arbeidsliv utformer vi politikk som gjør det enklere å være arbeidsgiver og som sikrer høy yrkesdeltagelse. Vi er nå på jakt etter en jurist som vil bli sentral i dette viktige arbeidet. Som jurist i arbeidslivsavdelingen får du en spennende hverdag i skjæringspunktet mellom jus og politikk. Du vil være med og sette den politiske agendaen på arbeidslivsområdet. Avdelingen har blant annet ansvar for mangfold og likestilling, arbeidsmiljø, seriøst arbeidsliv, partssamarbeid, velferdspolitikk og inkluderende arbeidsliv. Stillingen innebærer tett samarbeid med andre jurister og politikk- og fagmiljøer, både i og utenfor NHO-fellesskapet, samt landets fremste eksperter på arbeidsrett.</p>Mon, 10 Aug 2020 14:56:01 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-advokatsekretar-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nho-advokatsekretar-2020/Advokatsekretær<p>NHOs Advokattjenester søker advokatsekretær. Avdelingen tilhører område Arbeidsliv i NHO sentralt, og har 14 medarbeidere. Avdelingen bistår NHOs medlemsbedrifter med prosessoppdrag. For å passe sammen med oss har du en suveren serviceinnstilling i ryggmargen, og du evner å arbeide på en selvstendig, effektiv og målrettet måte. Arbeidsmiljøet i avdelingen bærer preg av høyt tempo, samspill og humor. Vi gleder oss til å ønske en ny kollega velkommen og tilbyr personlig og faglig utvikling i NHO fellesskapets aktive flerfaglige miljø.</p>Mon, 10 Aug 2020 14:21:32 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/skatteetaten-august-2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/skatteetaten-august-2020/Seniorskattejurister til MerverdiavgiftThu, 06 Aug 2020 13:47:08 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/spennende-utfordringer-for-advokatsekretar/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/spennende-utfordringer-for-advokatsekretar/Spennende utfordringer for advokatsekretærWed, 05 Aug 2020 20:48:02 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/fullmektigstillinger-i-prosedyrerettet-miljo/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/fullmektigstillinger-i-prosedyrerettet-miljo/Fullmektigstillinger i prosedyrerettet miljøWed, 05 Aug 2020 20:42:21 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/lexit-advokat/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/lexit-advokat/ADVOKAT HOS LEXIT I ASKERSun, 02 Aug 2020 18:38:56 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatene-enoksen/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatene-enoksen/SØKER ADVOKAT/ADVOKATFULLMEKTIG TIL VÅRT KONTOR I SORTLANDThu, 30 Jul 2020 21:48:59 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektiger-til-it--og-tech-teamet/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektiger-til-it--og-tech-teamet/Advokatfullmektiger til IT- og Tech-teametMon, 13 Jul 2020 20:01:46 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater-til-underholdningsteamet/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater-til-underholdningsteamet/Advokater til underholdningsteametMon, 13 Jul 2020 19:55:38 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater-til-it--og-tech-teamet/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokater-til-it--og-tech-teamet/Advokater til IT- og Tech-teametMon, 13 Jul 2020 19:48:44 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektiger-til-underholdnings-teamet/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfullmektiger-til-underholdnings-teamet/Advokatfullmektiger til underholdningsteametMon, 13 Jul 2020 19:43:02 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat-til-eiendoms--og-enterpriseteamet/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat-til-eiendoms--og-enterpriseteamet/Advokat til eiendoms- og entrepriseteametMon, 13 Jul 2020 19:37:13 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/arne-gjeraker/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/arne-gjeraker/ADVOKAT - SOGNDALThu, 09 Jul 2020 17:10:17 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat2/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokat2/Vi søker advokater med forretningsjuridisk erfaring.Fri, 29 May 2020 16:03:07 +0200