Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenWed, 29 Jan 2020 20:58:24 +0100Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kindem--co/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/kindem--co/Vi har ledig kontorplass til ADVOKATERTue, 28 Jan 2020 19:40:42 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/svensson-nokleby/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/svensson-nokleby/Vi søker advokater med erfaring innen skatt, næringsliv og eiendomMon, 27 Jan 2020 12:45:22 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/personskadeadvokat1-27.01-7.02.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/personskadeadvokat1-27.01-7.02.2020/Advokat/advokatfullmektigMon, 27 Jan 2020 11:27:41 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sandefjord-kommune-23.01.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sandefjord-kommune-23.01.2020/Advokater - 2 x 100 % faste stillingerThu, 23 Jan 2020 10:38:47 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rader-20.01.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rader-20.01.2020/Advokatfirmaet Ræder søker ny advokatfullmektigMon, 20 Jan 2020 10:23:24 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/thommessen-17.01.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/thommessen-17.01.2020/Advokater og advokatfullmektiger til vårt Stavanger-kontor<p>Thommessen er et ledende norsk forretningsadvokatfirma med kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og London. Vi dekker alle forretningsjuridiske områder og arbeider for å kunne tilby de beste løsningene for våre klienter. </p>Fri, 17 Jan 2020 14:48:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rsm-norge-as/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/rsm-norge-as/RSM Advokatfirma søker advokat/ advokatfullmektig<p>RSM er det mellomstore revisjonsselskapet, og vår ambisjon er å være Norges ledende revisjons- og rådgivningsselskap for små og mellomstore virksomheter. Våre kontorer ligger sentralt i Oslo, Hordaland, Agder og Rogaland og vi er 200 ansatte. Vår kjernevirksomhet er revisjonstjenester, og vi hjelper deg også gjerne med rådgivning innen advokattjenester, skatt og avgift, transaksjonsstøtte, regnskap/IFRS, informasjonssikkerhet, gransking og risikostyring.</p>Fri, 17 Jan 2020 14:33:51 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nito/Avdelingsdirektør i NITO<p>NITO er Norges største organisasjon for ingeniører og teknologer. Organisasjonen har mer enn 91.000 medlemmer og 20 lokale avdelinger rundt om i Norge. NITO er en partipolitisk uavhengig og frittstående fagorganisasjon. Organisasjonen jobber med medlemmenes lønns- og arbeidsvilkår, forhandler avtaler og overenskomster, tilbyr profesjonsfaglige kurs og konferanser, er engasjert i nærings- og samfunnspolitiske spørsmål som energi og miljøpolitikk, rekruttering til realfag og teknologisk utdanning, samt synliggjøring og posisjonering av ingeniørenes og teknologenes rolle i samfunnet.</p>Thu, 16 Jan 2020 13:02:20 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-15.01.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-15.01.2020/Verv som faste bistandsadvokater<p>Oslo tingrett er landets største domstol med ca 105 dommere/ dommerfullmektiger og 115 saksbehandlere og administrativt ansatte. Vi holder til i Oslo tinghus. Domstolen ledes av sorenskriver og er inndelt i 8 rettsavdelinger, en straffesaksavdeling og en administrasjonsavdeling som ledes av direktør. Oslo tingrett behandler hvert år ca 3000 sivile saker og 14 000 straffesaker. Vi legger vekt på høy kvalitet, effektivitet og god service overfor alle brukere av domstolens tjenester.</p>Wed, 15 Jan 2020 15:09:48 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norce-15.01.2020/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norce-15.01.2020/Ledige stillinger - jurist/advokat (1-2 stillinger)<p>NORCE er etablert med sterke kompetansemiljøer på alle sine lokasjoner. I Kristiansand er vi i ferd med å bygge opp et fagmiljø på «Kontrakt og Innkjøp» for å betjene alle selskapets lokasjoner fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. Fagmiljøet har ansvar for at avtaler inngås i henhold til NORCE sin strategi og retningslinjer. Det gjelder blant annet avtaler med kunder, leverandører, samarbeidspartnere og andre i inn- og utland, samt det offentlige virkemiddelapparatet. For å ytterligere styrke vårt fagmiljø søker vi etter 1-2 medarbeidere innenfor følgende stillingskategorier:</p>Wed, 15 Jan 2020 14:42:14 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bing-hodneland-15.jan/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/bing-hodneland-15.jan/ADVOKAT/ADVOKATFULLMEKTIG INNEN SKATT-, AVGIFT- OG SELSKAPSRETTWed, 15 Jan 2020 13:11:26 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/graff-o-co-15.-jan/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/graff-o-co-15.-jan/ER DU VÅR NYE ADVOKAT?Wed, 15 Jan 2020 12:27:04 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-ulset/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-ulset/Advokat / advokatfullmektig søkesMon, 13 Jan 2020 15:50:16 +0100