Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenThu, 21 Nov 2019 14:09:00 +0100Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatforeningen-soker-arbeidsrettsadvokater/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatforeningen-soker-arbeidsrettsadvokater/Advokatforeningen søker arbeidsrettsadvokater<p>Advokatforeningen har vedtatt å inkludere arbeidsrettslig rådgivning som en del av våre medlemstilbud, vi søker derfor etter advokater med inngående kompetanse og erfaring innen arbeidsrett.</p>Wed, 20 Nov 2019 17:01:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/codex-19.11.2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/codex-19.11.2019/Ledig stilling som advokat/ senioradvokat innenfor teknologi, IPR og media.<p>Codex Advokat bistår både privatpersoner og virksomheter, nasjonalt og internasjonalt. Våre over 90 ansatte er profesjonelle og entusiastiske, har raushet og åpenhet som sentrale verdier. Hele samfunnet er tuftet på regler og rettigheter. Alt er lov, heldigvis. For det betyr at alt kan løses. Vi i Codex tror på det å hente innsikt og perspektiver fra ulike miljøer. En organisasjon gjennomsyret av mangfold i personlighet, erfaring, tenkemåte og kompetanse. Alltid med en solid grunnmur av førsteklasses juridisk kompetanse.</p>Tue, 19 Nov 2019 15:44:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-15.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/sands-15.11.19/Advokatfullmektig/Advokat - Eiendom<p>Trigges du av å skape merverdi for klienter som deres viktigste rådgiver gjennom alle faser av prosjektet innen eiendomsutvikling eller næringseiendom? Da kan denne stillingen være noe for deg!</p>Fri, 15 Nov 2019 14:31:41 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-kpu/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/advokatfirmaet-kpu/Dyktig advokatfullmektig søkes!<p>Vår arbeidsmengde øker, og vi trenger derfor flere dyktige kolleger i Advokatfirmaet KPU! Arbeidet vil i første rekke være innen barne -, familie- og arverett, samt fast eiendom. Vi søker advokatfullmektig med erfaring fra ett eller flere av disse rettsområdene. Vi søker deg som er lærevillig og lærenem, samarbeider godt og har god faglig kompetanse. Digital kompetanse er et pluss, og vi forventer stor grad av selvstendighet og tæl . . Stillingen gir betydelig mulighet for prosedyre. Vi har et uformelt og hyggelig arbeidsmiljø, med meget sentrale lokaler i Akersgata/Grensen. Lønn etter avtale. Det bes om at søknad med CV og vitnemål oversendes oss. Snarlig tiltredelse.</p>Fri, 15 Nov 2019 14:24:49 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tomra-14.11.2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tomra-14.11.2019/General Counsel - TOMRA Systems ASA<p>TOMRA was founded on an innovation in 1972 that began with design, manufacturing and sale of reverse vending machines (RVMs) for automated collection of used beverage containers. Today TOMRA has ~85,000 installations in over 80 markets worldwide and had total revenues of ~8.6 billion NOK in 2018. The Group employs ~4,000 globally and is publicly listed on the Oslo Stock Exchange. (OSE: TOM) The TOMRA Group continues to innovate and provide cutting-edge solutions for optimal resource productivity within two main business areas: Collection Solutions (reverse vending, material recovery) and Sorting Solutions (recycling, mining and food sorting). Only 2-4% of the beverage containers consumed worldwide are collected for close loop recycling. TOMRA has a tremendous opportunity to ensure that we keep even more bottles and cans out of our oceans, landfills and streets. TOMRA Collection Solutions state-of-the-art technology reduces material contamination and downcycling and enables people to track the positive impact of their recycling efforts- empowering more people to get involved in creating a "clean loop" movement in the growing circular economy. Join our team at the headquarter in Asker to create a more sustainable future. For further information about TOMRA, please see www.tomra.com</p>Thu, 14 Nov 2019 15:38:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forsvarsbygg-12.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forsvarsbygg-12.11.19/Fagleiar arbeidslivskriminalitet<p>Forsvarsbygg er eit statleg forvaltingsorgan underlagt Forsvarsdepartementet. Vi utviklar, bygger, driftar og avhendar eigedom for forsvarssektoren. I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre delar av offentleg sektor innanfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eigedomsporteføljen vi forvaltar inneheld mange av dei mest særeigne og krevande bygga i landet: frå dei 15 festningane som er tilgjengelege for alle, til militærleirar, skyte- og øvingsfelt og flystasjonar for Forsvaret. Vi har hovudkontor i Oslo med lokasjonar over heile landet, mellom anna Hamar, Harstad, Bergen, Stavanger, Bardufoss og Trondheim. Forsvarsbygg har som målsetting at arbeidsmiljøet vårt skal pregast av å vere tverrfagleg, mangfaldig og likestilt. Vi oppfordrar alle kvalifiserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, religion, seksuell orientering, nedsatt funksjonsevne og etnisk bakgrunn. Vi ønsker å knytte oss til nye medarbeidarar som kan påvirke bedriftskulturen positivt gjennom den personlege og faglege kompetansen sin. «Det gjennomførast forsøk med anonyme søknadar i staten. Anonymiseringa av søknadar skal gjelde den første utsilingsfasen av aktuelle kandidatar som er aktuelle for intervju. Forsøket vert evaluert av Difi, som behandlar anonyme opplysningar om tilsettingsprosessen og det blir utarbeidd ein statistikk over resultatet av forsøket. Opplysningar om enkeltpersonar vil ikkje bli utlevert til andre i høve til forsøket og evalueringa, men reglane om innsyn i offentleg søkarliste og utvida søkarliste gjeld.»</p>Tue, 12 Nov 2019 13:38:45 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forsvarsbygg-11.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/forsvarsbygg-11.11.19/Kontraktsrådgivar/Anskaffingsansvarleg<p>Forsvarsbygg er eit statleg forvaltingsorgan underlagt Forsvarsdepartementet. Vi utviklar, bygger, driftar og avhendar eigedom for forsvarssektoren. I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre delar av offentleg sektor innanfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eigedomsporteføljen vi forvaltar inneheld mange av dei mest særeigne og krevande bygga i landet: frå dei 15 festningane som er tilgjengelege for alle, til militærleirar, skyte- og øvingsfelt og flystasjonar for Forsvaret. Vi har hovudkontor i Oslo med lokasjonar over heile landet, mellom anna Hamar, Harstad, Bergen, Stavanger, Bardufoss og Trondheim. Forsvarsbygg har som målsetting at arbeidsmiljøet vårt skal pregast av å vere tverrfagleg, mangfaldig og likestilt. Vi oppfordrar alle kvalifiserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, religion, seksuell orientering, nedsatt funksjonsevne og etnisk bakgrunn. Vi ønsker å knytte oss til nye medarbeidarar som kan påvirke bedriftskulturen positivt gjennom den personlege og faglege kompetansen sin. «Det gjennomførast forsøk med anonyme søknadar i staten. Anonymiseringa av søknadar skal gjelde den første utsilingsfasen av aktuelle kandidatar som er aktuelle for intervju. Forsøket vert evaluert av Difi, som behandlar anonyme opplysningar om tilsettingsprosessen og det blir utarbeidd ein statistikk over resultatet av forsøket. Opplysningar om enkeltpersonar vil ikkje bli utlevert til andre i høve til forsøket og evalueringa, men reglane om innsyn i offentleg søkarliste og utvida søkarliste gjeld.»</p>Mon, 11 Nov 2019 14:47:14 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nordia-law-advokatfirma-08.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/nordia-law-advokatfirma-08.11.19/ NORDIA Law søker en ny partner som ønsker å være med på å utvikle firmaet videre.<p>NORDIA Law Advokatfirma AS er et nordisk forretningsjuridisk advokatfirma med kontorer i Oslo, Stockholm, Gøteborg, Helsinki og København. I Oslo er vi i dag åtte advokater og en administrativt ansatt. På nordisk nivå er vi mer enn 70 advokater. </p>Fri, 08 Nov 2019 14:30:19 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/andenas-aalokken-07.11/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/andenas-aalokken-07.11/Vi søker etter advokater og advokatfullmektig<p>Andenæs Aaløkken Veum advokatfirma DA er blant landets ledende innen strafferett, krise- og mediehåndtering. Vi har i tillegg godt sakstilfang innen barnevern, familie,- skifte og arverett, samt arbeidsrett, erstatningsrett og forvaltningsrett. Vi holder til i moderne lokaler like ved tinghuset i Oslo</p>Thu, 07 Nov 2019 09:29:44 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstoladmistasjonen/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstoladmistasjonen/Konstitusjon som lagdommer ved Hålogland lagmannsrett<p>Om oss Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold.</p>Wed, 06 Nov 2019 09:02:17 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-lyngmyr--co-advokatfirma-as-05.11.19/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-lyngmyr--co-advokatfirma-as-05.11.19/Vi søker advokater innenfor fast eiendom/arbeidsrett/kjøpsrettTue, 05 Nov 2019 15:56:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/thomesssen-advokatfrima/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/thomesssen-advokatfrima/Advokat / advokatfullmektig Offentlig anskaffelser og konkurranserettTue, 05 Nov 2019 10:17:33 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/fortum-4.11/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/fortum-4.11/Legal Counsel<p>We're looking for a proactive, pragmatic and service minded Legal Counsel with excellent legal skills to join Fortum Corporation's Legal team in Oslo, Norway. As a Legal Counsel for Fortum Consumer Solutions, you will work closely with the Consumer Solutions business team, advising on a broad range of legal matters relating to contract law, privacy, sales and marketing of electricity and related services as well as development of new digital services. You will work in close cooperation with Fortum's Legal team based in Norway, Finland, Sweden and Poland. In your role you will be reporting to VP, Legal, Fortum Consumer Solutions. You will be based in Oslo, Norway.</p>Mon, 04 Nov 2019 13:46:05 +0100