Ledige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/De siste ledige stillingene fra Advokatjobb.noAdvokatforeningenSun, 21 Apr 2019 01:06:35 +0200Epinova.RssGenerator 11.0.0.8https://www.advokatforeningen.no/globalassets/advokatjobb.jpgLedige stillinger hos Advokatjobb.nohttps://www.advokatforeningen.no/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ringsaker-april-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/ringsaker-april-2019/Kommuneadvokat<p>Ringsaker kommune har en ledig 100 % fast stilling som kommuneadvokat med tiltredelse snarest eller etter nærmere avtale. </p>Mon, 15 Apr 2019 15:37:10 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/akademikerne-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/akademikerne-april2019/Ledig stilling som seniorrådgiver arbeidsliv- og tariffspørsmål<p>Akademikerne vil være med å prege utviklingen av framtidens arbeidsliv. Vi jobber for fleksibilitet innen trygge rammer, kollektive lønns- og arbeidsvilkår tilpasset lokale forhold - med solid forankring i den norske samarbeidsmodellen.</p>Fri, 12 Apr 2019 16:54:56 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-apirl-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/deloitte-apirl-2019/Advokat/advokatfullmektig<p>Har du interesse for arbeidsrett, skatterett eller forretningsjus generelt? Deloitte Advokatfirma i Stavanger søker nye medarbeidere.</p>Wed, 10 Apr 2019 19:04:04 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-sarpsborg-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-sarpsborg-april2019/Konstitusjon som sorenskriver ved Sarpsborg tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer.</p>Wed, 10 Apr 2019 18:53:19 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/wahl-larsen-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/wahl-larsen-april2019/Vi søker advokater/ partnere<p>I forbindelse med at vi får nye og større lokaler har vi plass til flere advokater og partnere. Wahl-Larsen gir gode rammer for å bygge opp og utvikle din egen karriere. </p>Tue, 09 Apr 2019 16:10:44 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/campbell-april-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/campbell-april-2019/Vi søker advokat/advokatfullmektig til Trondheim-kontoret<p>Vi søker deg som vil være med å styrke vårt tilbud til eksisterende og nye kunder, primært i Trondheim og Trøndelag. Vi søker en advokat eller advokatfullmektig med kunnskap om- og gjerne med røtter i regionen. Vi vektlegger juridiske kunnskaper, sosiale egenskaper og god mellommenneskelig forståelse. Du må kunne benytte din kunnskap og personlige egenskaper til å styrke selskapet og bidra til videreutvikling av egen arbeidsplass. Vi ser gjerne at du har en portefølje, men det er ingen nødvendighet. Det er muligheter for fast ansettelse fra 2021. </p>Tue, 09 Apr 2019 09:47:43 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/cambell-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/cambell-april2019/Advokat - Fagernes<p>Vi søker deg som vil være med å styrke vårt tilbud til våre kunder, primært i Valdres, men også ved øvrige oppdrag i og for selskapet. Vi søker fortrinnsvis en advokat med kunnskap om- og gjerne røtter i regionen, eller som ønsker å flytte for å komme nærmere fjell og natur!</p>Tue, 09 Apr 2019 09:41:00 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norsk-industri-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norsk-industri-april2019/Advokat - arbeidsrett<p>Avdelingen samarbeider ofte med advokater i andre deler av NHO-fellesskapet. Sammen utgjør vi et betydelig arbeidsrettslig fagmiljø. </p>Tue, 09 Apr 2019 08:56:40 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tine-april-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/tine-april-2019/Konsernadvokat <p>Vi søker en ny konsernadvokat.</p>Fri, 05 Apr 2019 13:25:26 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/foyen-april2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/foyen-april2019/Advokatfullmektiger /advokater <p>Vi søker advokatfullmektiger/advokater med særlig interesse for entrepriserett</p>Thu, 04 Apr 2019 08:23:44 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/maggi-rodvik-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/maggi-rodvik-mars2019/Advokatkontorer til leie med mulig overtagelse av portefølje - Storgata Oslo<p>Advokatkontorer til leie, Storgata 20 Oslo. Mulighet for overtagelse av portofølge og leiekontrakt.</p>Tue, 02 Apr 2019 15:30:31 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-menneskerettsdomstolen-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-menneskerettsdomstolen-mars2019/Ledige stillinger for norske jurister<p>For å øke kunnskapen om Den europeiske menneskerettskonvensjonen bidrar Norge med sekondering av jurister til Den europeiske menneskerettsdomstolen (EMD) i Strasbourg og til avdelingen i Europarådets sekretariat for gjennomføring av dommer (Department for the Execution of Judgments of the European Court of Human Rights). De norske juristene bidrar i domstolen med utredning og forberedelse til domstolens avgjørelser, og i sekretariatet med analyse og utredning, samt bistand til medlemslandene i den etterfølgende gjennomføringen av dommene. Det er høstet erfaring med en første runde med jurister, og det er nå behov for å rekruttere på nytt. Det legges opp til en rullerende ordning, ved at det etableres en liste med kvalifiserte kandidater som vil kunne få tilbud ved behov. Det skal i første omgang rekrutteres til én stilling i domstolen og én stilling i avdelingen i Europarådets sekretariat for gjennomføring av dommer. Stillingene vil ha inntil 17 måneders varighet, avhengig av tiltredelsesdato. Ønsket tiltredelsestid er så tidlig som mulig, men senest august/september 2019. I tillegg vil det rekrutteres til ytterligere én stilling i domstolen. Den vil være av 18 måneders varighet, med tiltredelse april 2020.</p>Tue, 02 Apr 2019 09:11:51 +0200https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/elden-oslo-bergen-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/elden-oslo-bergen-mars2019/Advokatfullmektiger - Oslo og Bergen<p>Vi søker flere engasjerte og selvstendige advokatfullmektiger som trives med utfordringer og prosedyre.</p>Fri, 29 Mar 2019 14:21:19 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okland-advokat-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okland-advokat-mars2019/Advokat<p>Vil du være en del av et fremgangsrikt team? Vi søker 3 advokater med 1 - 3 års erfaring innen selskapsrett og transaksjoner.</p>Thu, 28 Mar 2019 15:53:49 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okland-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/okland-mars2019/Advokatfullmektig<p>Vil du være en del av et fremgangsrikt team? Vi søker 2 advokatfullmektiger til våre kontorer fra august 2019.</p>Thu, 28 Mar 2019 15:47:11 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-mars-2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/austin-mars-2019/Advokat<p>Har du lyst til å bli advokat i et ungt, hyggelig og godt miljø? </p>Thu, 28 Mar 2019 13:19:27 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-drammen-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/domstol-drammen-mars2019/Embete som tingrettsdommer ved Drammen tingrett<p>Gjennom den selvstendige stillingen og den høye faglige kvaliteten er domstolene samfunnets fremste konfliktsløsningsorganer. Domstolene bidrar til vern av den enkeltes rettigheter. Et viktig mål for domstolene er å skape tillit i befolkningen ved forsvarlig, upartisk og effektiv dømmende virksomhet. Dommerarbeidet stiller strenge krav til faglig dyktighet, personlig egnethet og bred yrkes- og livserfaring. Det er et sentralt personalpolitisk mål at de ansatte i domstolene skal ha en variert erfaringsbakgrunn og gjenspeile befolkningssammensetningen generelt - både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. Innstillingsrådet for dommere avgir innstilling om dommerutnevnelser til Kongen i statsråd, hvor utnevning skjer.</p>Wed, 27 Mar 2019 13:44:27 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norges-bondelag-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/norges-bondelag-mars2019/Advokatfullmektig/advokat<p>Avdeling for regnskap- og juridisk service har 17 ansatte, hvorav 10 advokater og fullmektiger. En av advokatene pensjonerer seg sommeren 2019 og vi søker hans etterfølger.</p>Mon, 25 Mar 2019 06:43:00 +0100https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/verisure-mars2019/https://www.advokatforeningen.no/advokatjobb/jobbannonser/verisure-mars2019/Legal Counsel Norway<p>Verisure is seeking a talented and innovative Legal Counsel to join our growing and successful Norway business. The role will report to the Managing Director Norway and be a member of the Norway Leadership Team, working closely with its team member and the key functions. The Legal Counsel will also become part of the growing Verisure Legal Function of over 30 lawyers, consisting of both country lawyers and the Group Legal team which is based in the head office in Geneva. The Function lawyers work closely together under a common Group Legal Function Strategy and Plan, with the intention to enable the business and, importantly, to develop and grow the Function and the individual lawyers that form part of it. </p>Fri, 08 Mar 2019 12:16:37 +0100