Bing Hodneland er et advokatselskap i Oslo som tilbyr forretningsjuridiske tjenester til bedrifter, offentlige etater og privatpersoner innen alle juridiske felt. Vi er per i dag 32 advokater og advokatfullmektiger. Vi holder til på Fridtjof Nansens plass 4 (v/Rådhuset), med kort vei til offentlig kommunikasjon i alle retninger. For ytterligere informasjon om oss, vennligst gå inn på vår hjemmeside: www.binghodneland.no

Praktikant og skriveplass

Det er de gode medarbeiderne og deres evne til å utnytte og utvikle sin høye kompetanse i samarbeid og i et godt arbeidsmiljø, som gjør oss til et godt advokatfirma for våre klienter. Derfor er det også viktig for oss å rekruttere de rette menneskene og tilby dem et arbeidsmiljø hvor de kan videreutvikle sine egenskaper. Vi er derfor til enhver tid opptatt av å komme i kontakt med dyktige mennesker som ønsker å bli advokater og utvikle sin kompetanse i vårt fagmiljø.

Vi har til enhver tid en praktikant i femukers-perioder, som får et skreddersydd opphold ut fra interesseområder. Vi oppfordrer interesserte til å søke fra starten av 3. avdeling.

Hvert semester tilbyr vi skriveplass til en student som skriver innenfor ett av våre satsningsområder. Skriveplassen inkluderer veileder og kontorplass. Søknadsfrist er 15. april for høstsemesteret, og
1. oktober for vårsemesteret.

Søknader sendes til: https://app.cvideo.no/binghodneland eller student@binghodneland.no

Bing Hodneland advokatselskap DA

Fridtjof Nansens plass 4