Advokatfirmaet Føyen Torkildsen er juridiske spesialister innen Eiendom, Entreprise, Offentlig anskaffelser, IKT Media, Arbeidsliv og Corporate. Vi tilbyr forretningsjuridisk kompetanse og rådgivning med fokus på gode løsninger for våre oppdragsgivere. Vi vektlegger faglig spesialisering og forretningsforståelse. Det har gitt oss en fremtredende posisjon i markedet. Basert på innsikt, dyktighet og proaktivitet skal vi sammen med våre oppdragsgivere og våre medarbeidere utgjør en forskjell og ligger foran. I Føyen Torkildsen skal våre medarbeidere Trives, Utvikles og Utfordres.

Trainee

Som trainee i Føyen Torkildsen vil du møte hverdagen og dens spennende utfordringer under kyndig oppfølging og veiledning. Vi ønsker å gi deg et realistisk bilde og en forsmak på arbeidslivets utfordringer og gleder. Et traineeopphold varer i fra 4 – 6 uker.

Som Trainee hos Føyen Torkildsen får du:

• Egen fadder med tydelig oppfølgingsansvar og som sørger for at du tar del i det sosiale livet i firmaet
  • Jobber i team med saksansvarlig advokat/partner
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Benytte dine faglige ferdigheter i praksis
  • Sannsynligvis mulighet til å bli med under en rettsak, alternativt i forarbeidet
Advokatfirmaet Føyen Torkildsen AS

PB 7086 St. Olavs plass