Advokatfirma Hald & Co DA er Aust-Agders største advokatfirma med totalt 13 medarbeidere, hvorav ni advokater. Firmaet bistår private, næringsdrivende og offentlige etater, innenfor de fleste rettsområder. Vi har kontorer i Arendal og Grimstad.

Trainee

Som trainee i Hald & Co vil du få arbeide tett med våre partnere og ansatte advokater. Du vil arbeide på både større og mindre saker, og du vil hele tiden ha mulighet til å bidra med din kompetanse for å tilføre våre klienter verdi.

Vi er opptatt av at våre traineer får best mulig innblikk i vår advokathverdag, slik at trainee-tiden blir lærerik og givende. Du vil derfor få arbeide med tilnærmet like oppgaver som det våre advokater har, blant annet gjennom å utarbeide utkast til brev og avtaler, delta i klientmøter, arbeide med forberedelsen av rettssaker og følge disse.

Alle våre traineer får en dedikert fadder og løpende konstruktive tilbakemeldinger under hele traineeoppholdet.

Gode akademiske resultater er en forutsetning for å få bli trainee hos oss. Vi søker deg som i tillegg er engasjert, liker å jobbe sammen med andre og ønsker å gjøre en best mulig jobb for våre klienter.

Søknader kan sendes via vårt rekrutteringssystem CVideo AS. (link: http://www.cvideo.no/advokatfirma_hald_co_da)

Advokatfirma Hald & Co

Nedre Tyholmsvei 13