KPMG er et ledende, globalt rådgivningsfirma med kontorer i 152 land. I Norge er vi over 1000 medarbeidere som fra kontorer over hele landet daglig bistår noen av landets mest anerkjente virksomheter med rådgiving, revisjon og regnskapstjenester. Vårt advokatfirma tilbyr rådgiving innen skatt, avgift og forretningsjuss. Vi forenkler det komplekse, ser muligheter og skaper merverdi for våre kunder. Faglig engasjement og kontinuerlig utvikling kjennetegner vår kultur. Våre ansatte er del av et mangfoldig og nysgjerrig miljø der daglig læring og nytenkning er en del av hverdagen. Vi har opplevd vekst de siste par årene og har ambisjoner for fremtiden. Er du klar for å utfordres? Da burde vi ta en prat! KPMG er også på LinkedIn, Twitter, og Facebook.

Trainee - KPMG

KPMG tilbyr skreddersydde traineestillinger for juss-studenter som ønsker å bli kjent med våre tjenesteområder innenfor skatt, avgift og selskapsrett.

• Litt om vårt traineeprogram:

• Som trainee i KPMG Law Advokatfirma vil vi ha tett oppfølging med deg slik at du raskt blir inkludert i det faglige og i det sosiale miljøet i selskapet
    • Vi vil kunne gi deg mulighet til å jobbe for de ulike faggruppene i selskapet: Corporate Tax, Global Compliance Management Services, Global Mobility Services og i Indirect Tax
    • Vi legger vekt på å tilby vår trainee varierte oppgaver, som kan bestå i alt fra utredninger og brevskrivning til forberedelse av og deltakelse i kundemøter
    • Vi vil gjøre vårt beste for å gi deg en optimal oppfølging, samt en konstruktiv tilbakemelding underveis og ved praksisoppholdets slutt
    • Traineeoppholdet vil i utgangspunktet ha en varighet på 5 uker, men vi kan være fleksible

Vi søker deg som:

• er ferdig med 3. avdeling (4. og 5. års studenter)
    • har hatt skatterett i studietiden
    • har sterk interesse for skatt, avgift og selskapsrett
    • studerer ved universitet i Norge

Søknadsfrist: 22.02.2019

Tiltredelse: Høst 2019

Kontaktperson for traineestilling i Oslo: Anders Ekern - anders.ekern@kpmg.no, tlf. 40639047.

Kontaktperson for traineestilling i Bergen: Ola Mæle - ola.maele@kpmg.no, tlf. 97164999.

Kontaktperson for traineestilling i Stavanger: Per Daniel Nyberg - per.daniel.nyberg@kpmg.no, tlf. 40639265.

Vi ser frem til å motta søknad, CV og karakterutskrift fra deg!

KPMG

Sørkedalsvn 6