TINE Gruppa er en av Norges største næringsmiddelbedrifter og leverandør av kjente merkevarer som Jarlsberg, Norvegia, TINE Brunost, Biola, YT og TINE Yoghurt. TINE eies av 12 000 melkebønder i samvirke, og vår forretningsidé er å foredle rene og naturlige råvarer til god og sunn mat. Det skal vi gjøre i nært samspill mellom natur, landbruk, forbrukere og handel. TINE er til stede over hele landet med sine meierier, og i tillegg har vi flere norske og utenlandske hel- og deleide datterselskaper, inkludert Diplom-Is og Fjordland. TINE Gruppa har ca. 5500 ansatte og en omsetning på ca. 22 milliarder kroner.

Vil du være juridisk trainée i TINE?

TINE SA er morselskap i TINE Gruppa. Juridisk avdeling i TINE SA består av fire konsernadvokater og leverer juridiske tjenester til hele konsernet innenfor alle fagområder med unntak av skatt, avgift og arbeidsrett. Våre hovedområder er kontrakts- og avtalerett, immaterielle rettigheter, markedsføring, konkurranserett og regulatoriske spørsmål knyttet til produksjon og salg av næringsmidler.

Vi søker nå etter trainéer for høsten 2019 og våren 2020, vennligst angi i søknaden din hvilket tidsrom som passer best for deg.

Som trainée hos TINE får du:

• Spennende og varierte arbeidsoppgaver innenfor ulike fagområder
  • Jobbe sammen med våre konsernadvokater i en periode på 4-6 uker
  • En arbeidsuke 3-4 dager tilpasset studiehverdagen din
  • Muligheten til å bli kjent med et av landets viktigste industrikonsern
  • Et verdifullt innblikk i konsernadvokatrollen

Vi ser etter jusstudenter som:

• Har avlagt eksamen for tredje studieår før du begynner hos oss
  • Har oppnådd gode eksamensresultater
  • Er nysgjerrig på rollen som konsernadvokat
  • Er spesielt interessert i ett eller flere av de mest sentrale fagfeltene våre

Spørsmål om trainéeordningen i TINE og søknader med kopi av vitnemål kan sendes til christian.dahlgren@tine.no.

Tine AS

Lakkegata 23