Hvilket advokatfirma er best på innovasjon og ny teknologi?

Tema for Advokatforeningens Talentpris er i år innovasjon, teknologi og kunstig intelligens. Hvor langt har advokatbransjen kommet, og hvem har kommet lengst?

Mange unge fullmektiger og advokater er opptatt av hvor langt de ulike advokatvirksomhetene har kommet i denne utviklingen, når de avgjør hvor de ønsker å jobbe. Når Talentprisen i år fokuserer på innovasjon og digital utvikling, handler dette for juryen om å identifisere og premiere et firma som fremstår som særlig attraktivt overfor unge ambisiøse jurister.

Innovasjon og ny teknologi kan åpne nye dører for advokatbransjen, gi klientene bedre og rimeligere råd og tjenester, og skape helt nye måter å arbeide og samarbeide på. Mener du at ditt advokatfirma har kommet langt, og/eller har en offensiv og spennende tilnærming til denne utviklingen? Meld dere på i dag.

Søknad sendes til post@advokatforeningen.no merk e-posten med Talentprisen 2019. Søknadsfristen er 18. mars 2019.

Har du spørsmål ta kontakt med advokatfullmektig Caroline Akthar e-post: ca@advokatforeningen.no.