Nyhet! Ulike kursmoduler med temaet «Å lede et advokatfirma»

– Strategi og ledelse i praksis, motivering og oppfølging, god kommunikasjon og riktig talentutvikling.

Kurset består av fem moduler og du velger selv hvor mange moduler du ønsker å delta på.

Foredragsholderne er Cecilie Klæboe og Reidar Myrvang fra Advisi og Erik Ødegaard som jobber som rådgiver mot advokatbransjen.

Cecilie Klæboe har over 20 års erfaring og dokumenterbare resultatet med utvikling og gjennomføring av mentor-programmer, lederutviklingsprogrammer, lederstøtte, kommunikasjonstrening, karriere-coaching, medarbeiderskaps- og talentprogrammer. Hun har bakgrunn som HR-sjef i EY og som fagsjef kompetanse i NHO.

Reidar Myrvang er partner i konsulentselskapet Advisi SA. Han jobber mye med rekruttering, leder- og medarbeiderutvikling samt holder foredrag og kurs om god og effektiv ledelse med mer. Han har Executive Master of Mangament fra Handelshøyskolen BI med spesialisering innenfor HR og lederutvikling i organisasjoner. I tillegg har han bred erfaring fra bank- og finansbransjen samt varehandel i roller både som toppleder og mellomleder.

Erik Ødegaard har lang toppledererfaring fra ledende Nordiske konsern, herunder Svenska Handelsbanken, Telenor og Cap Gemini, Ernst & Young. Ødegaard har også lang erfaring som strategisk rådgiver for ledende nordiske selskaper, herunder betydelig erfaring med strategisk og operativ ledelse fra store norske advokatfirmaer.

Les mer om modulene og meld deg på:

15. januar: Fra drøm til virkelighet – strategi i praksis.

12. februar: God ledelse = gode økonomiske resultater.

11. mars: Motivasjon og oppfølgning = de beste økonomiske resultatene.

31. mars: God kommunikasjon = gode økonomiske resultater.

22. april: Riktig talentutvikling gir bedre økonomiske resultater.