Advokatenhjelperdeg.no søker nye advokater

Mann sitter foran PC-skjerm og søker på Advokatenhjelperdeg

Vår populære forbrukertjeneste «Spør Advokaten» på Advokatenhjelperdeg.no trenger nye advokater!

Advokatforeningens forbrukerportal Advokatenhjelperdeg.no har rundt 1 million besøkende i året og vi har stor pågang på nettsidens populære tjeneste «Spør advokaten». Vi trenger derfor nye advokater til å sitte i panelet som svarer på spørsmål fra brukerne  innen temaene økonomi (derunder spørsmål om trygd), samliv og samlivsbrudd, kjøp, salg og leie, barn og foreldre, bolig og hytte, jobb, arv og personskader.

Det å sette av litt tid til «Spør advokat», betyr at du gjør en forskjell i andres liv. Her vil du oppleve at du gjennom din kompetanse og ditt samfunnsansvar kan ivareta andre menneskers grunnleggende rettigheter. Jobben er ikke betalt, men det vil være fin profilering for deg og ditt firma å bidra som Advokatforeningens ekspert. Du synes godt med bilde og direkte lenke til din side på Finn advokat, samt en lenke til firmaet ditt.

Send CV og en kort søknad til isv@advokatforeningen.no innen 25. februar.

Du må være medlem av Advokatforeningen og være advokat. Dessverre er det ikke mulig for advokatfullmektiger.

Gå til «Spør advokat» på Advokatenhjelperdeg.no