Advokatforeningen på Arendalsuka 2021

Publikum på Arendalsuka

Advokatforeningen stiller på Arendalsuka igjen i år med spennende debatter og rollespill.

I år har Advokatfirma Hald & Co vært svært rause og lånt bort sine lokaler til Advokatforeningens arrangementer på Arendalsuka. Under Arendalsuka vil disse lokalene bære navnet Advokatåven.  Her kan du møte Advokatforeningen og våre gode samarbeidspartnere gjennom hele uka. Her vil også mange av arrangmentene finne sted.

I løpet av Arendalsuka kan du få med deg flere debatter, der vi blant annet skal diskutere rettsstatens plass i valgkampen, fremtidens rettsstat og jussens plass i klima- og miljøarbeidet.

Det blir også et gjensyn med publikumssuksessen Rettssak som rollespill, som i år er basert på en sak om sovevoldtekt. Etter rollespillet blir det debatt om straffenivå i Norge.

Mandag 16. august inviterer vi til å se årets partilederdebatt med Aslak Bonde og Eirin Eikefjord som kommentatorer.

Se invitasjonen her.

Onsdag 18. august inviterer vi til en mottakelse og håper du vil møte oss for hyggelig samvær, god stemning og lett servering.

Se inivtasjonen her.

Her kan du se hele programmet til Advokatforeningen under Arendalsuka