Behov for påfyll i foreldrepermisjonen?

Kristian Augusts gt. 9, Oslo

27.03.2019 13.00 - 14.00

Meld deg på her

Ta med babyen og møt andre advokater i permisjon. Vi inviterer til foredrag om hvordan kombinere arbeid- og familieliv. Advokater med barn har begrenset med tid, og må gjøre valg og prioriteringer i en hektisk hverdag. Medlem i kvinneutvalget, Kristine Hasle Øverby, partner i advokatfirmaet Wiersholm vil dele av sine erfaringer. Hun tar med seg kollega og partner i advokatfirmaet Wiersholm Christel Søreide.

Få råd og tips til hvordan den hektiske småbarnstiden også kan gi rom for karrierebygging.

Advokatforeningen vil samle inn kontaktinformasjonen til dem som er interessert i å følge opp med egenorganiserte møter, trilletur etc.

I forbindelse med arrangementet vil de fremmøtte få anledning til å utveksle kontaktinformasjon, slik at de får mulighet til å holde kontakt med hverandre i permisjonstiden.

Neste permisjonsnettverk vil bli 7. Mai kl. 13.00-14.00. Dette nettverket vil være uten innleder, og det legges opp til samtale og erfaringsutveksling mellom deltagerne. Meld deg på allerede nå:

Tips gjerne en kollega, som nettopp har vært i foreldrepermisjon, eller skal ut i foreldrepermisjon, om arrangementene.