Det årlige bolig- og eiendomsrettskurset

Et fast faglig og sosialt treffsted for deg som arbeider med juridiske problemstillinger tilknyttet fast eiendom.

10 juridiske timer / 8 eiendomstimer

Scandic Park Hotel, Strandpromenaden 9, SANDEFJORD

17.10.2019 09.30 - 20.00

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Dette kurset er et fast faglig og sosialt treffsted for dere som arbeider med juridiske problemstillinger tilknyttet fast eiendom. Siktemålet med kurset er generell oppdatering innenfor fagområdet, kombinert med dypere innføring i emner som er særlig aktuelle eller praktisk viktige for eiendomsjuristene.

Årets kurs byr på det tradisjonelle oppdateringsforedraget. I tillegg får du oversikt over reglene og praktiske råd om hva du kan gjøre i forbindelse med konkurs hos leietaker og ved skifte av dødsbo og felleseie med fokus på eiendom. Vi deler dessuten erfaringer med den nye eierseksjonsloven. Denne gangen har vi også satt av god tid til de nye reglene i avhendingslova og følger opp med en status på arbeidet med forskriften om fremtidige tilstandsrapporter og krav til kvalifikasjoner hos bygningssakkyndige.

Velkommen til Sandefjord for årets faglige og sosiale bolig - og eiendomsrettskurs.