Det årlige helserettkurset

Dette er et fordypnings- og ajourføringskurs for deg som er erfaren helserettsjurist. Her får du faglig påfyll med fagfeller fra hele helserettsmiljøet i hyggelige omgivelser!

12 juridiske timer

Farris Bad, Fritzøe Brygge 2, LARVIK

24.10.2019 09.30 - 25.10.2019 12.30

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Kurset holder deg oppdatert på helserettens område med vekt på nyheter av betydning. Vi har de faste ajouføringstimene, hvor deltakere blir oppdatert på relevant praksis som har vært det siste året. I tillegg har vi valgt enkelte hovedtemaer som blant annet velferdsteknologi, kommunenes parksis med det og hvordan helse- og omsorgssektoren blir sett fra pasientombudssiden.

Det årlige helserettskurset er lagt opp til at det vil bli diskusjoner og mulighet til å stille spørsmål til foredragsholdere.

Dette kurset vil gi deg muligheten til å høre foredrag fra Norges fremste og mest erfarne ledere og fageksperte.Kurset gir nyttige faglige oppdateringer og praktiske tips. I tillegg til faglig oppdatering, er kurset en arena for deltakere til å bygge nettverk og utveksle erfaringer.