Det årlige kurset i utdanningsrett

Gå ikke glipp av årets faglige og sosiale arena for alle med interesse for utdanningsrett. Et relevant kurs om du er skoleleder, jobber i departement, direktorat, er advokat som har utdanningssaker, eller er ikke-jurist som arbeider med og har erfaring fra feltet!

8 juridiske timer

Quality Hotel River Station, Dr. Hansteins gate 7

28.01.2020 09.30 - 29.01.2020 11.45

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Velkommen til nytt kurs i utdanningsrett!

Utdanning er en grunnleggende forutsetning for den enkeltes deltakelse i samfunnet og for samfunnets demokratiske utvikling og velferd. Utdanningsretten har fokus på alle faser i utdanningsløpet fra barnehage, via grunnskole og videregående skole, til universitet og høgskole. På det årlige kurset i utdanningsrett fokuserer vi både på trender, utvikling og rettspraksis, samtidig som vi gjør faglige dypdykk i aktuelle og interessante temaer.

Som deltaker på dette kurset blir du oppdatert på det nye i utdanningsretten.

Gå ikke glipp av årets faglige og sosiale arena for alle med interesse for utdanningsrett. Et relevant kurs om du er skoleleder, skoleeier, ansatt hos fylkesmannen, jobber i departement eller direktorat, er advokat som har utdanningssaker, eller er ikke-jurist som arbeider med og har erfaring fra feltet!

Kurset er i år lagt til Quality Hotel River Station i Drammen. Vi har valgt å gå tilbake til et kurssted med overnatting og felles middag fordi det å bygge en arena for faglig nettverksbygging er viktig. Det er likevel slik at Drammen er nært Oslo og det er fullt mulig å følge kurset uten å overnatte. Det er enkelt å komme seg til Drammen både kollektivt og med egen transport. Kursstedet ligger også rett ved siden av Drammen stasjon. Hit går det hyppig tog fra Oslo og Vestfold i tillegg til at Flytoget stopper her.