Det årlige selskapsrett- og transaksjonskonferansen

Den årlige selskapsrett- og transaksjonskonferansen har en lang tradisjon på å samle Norges fremste fageksperter innen selskap- og transaksjonsrett. Du vil få en unik mulighet til å bygge nettverk og utveksle erfaringer.

12 juridiske timer

Scandic Park Hotel, Strandpromenaden 9, SANDEFJORD

21.10.2019 09.30 - 22.10.2019 14.00

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Vi jobber med å finnet et hjem til den årlige selskapsrettskonferansen. I år holdes konferansen i Sandefjord. I tillegg har vi bestemt oss for å at transaksjoner blir en større del av denne konferansen. Den årlige selskapsrett og transaksjonskonferansen vil fortsette med den tradisjonelle oppdateringen på hva som har skjedd det siste året. I tillegg vil vi ta en dypdykk i blant annet endringene i aksjeloven, deadlock reguleringer og forsiking av transaksjoner. Vi vil også ta opp temaet om aksjeeiere har at krav på erstatning avledet av selskapsets tap og går gjennom nye rettspaksis rundt dette spørsmålet.

Den årlige selskapsrett- og transaksjonskonferansen har en lang tradisjon på å samle Norges fremste fageksperter innen selskap- og transaksjonsrett. Deltakerne vil få en unik mulighet til å bygge nettverk og utveksle erfaringer.