E-kurs: Personvern i praksis

Her får du en oversikt over personvernreglene, og praktiske råd og tips til hvordan virksomheter kan sikre etterlevelse av disse. Kurset er fra 2020.

5 juridiske timer

E-kurs

31.12.2021

Medlemmer: 3 100 NOK ekskl. mva. / Andre: 3 700 NOK ekskl. mva. / Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Dette kurset er like relevant for deltakere som har deltatt på tidligere kurs. Det er et intensivt og praktisk rettet kurs, hvor du får konkret veiledning i metoder og tilnærming til håndtering av de vanligste problemstillingene på personvernområdet. Vi har et særlig fokus på hvilke tiltak som må på plass for å sikre etterlevelse av EUs personvernforordning som ble gjennomført i norsk rett 20. juli 2018. Praktiske problemstillinger blir belyst med foreliggende veiledninger og den nyeste domstols- og tilsynspraksis.

Kurset er digitalt og kan tas når som helst.

_____

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.