Forhandlingskurs på Harvard - workshop

/PageFiles/16678/juskurs.jpg

Harvard Law School, 1563 Massachusetts Avenue, Cambridge, MA 02138, USA

25.06.2018 - 27.06.2018

Her får du mulighet til å få et teoretisk grunnlag og profesjonell trening – i ærverdige rammer på Harvard campus.

Meld deg på

Hva lærer du?

Er jurister de fødte forhandlere? Det vi vet, er at de fleste jurister skal forhandle og at mange gjør det uten faglig bakgrunn.

Du kan velge å delta på denne tre dagers "Workshop" og du kan velge å supplere "Workshop" med et to dagers "Advanced" kurs - i alt en ukes forhandlingsløp på Harvard campus.

Forhandlingsprogrammet på Harvard Law School er anerkjent blant jurister verden over. Vi arrangerer forhandlingskurs med lærerkrefter fra Harvard Law School hvor vi gjenskaper den spesielle stemningen man finner på Harvard campus. Foreleser er Robert Bordone, professor ved Harvard Law School og director Harvard Negotiation & Mediation Clinical Program. Kursinnholdet er basert på materiell fra forhandlingsprogrammet på Harvard Law School.

Du blir en del av en gruppe bestående av norske og danske deltakere som sammen trener på forhandlinger.

På campus vil vi jobbe med å analysere, forberede og gjennomføre forhandlinger. I tillegg til det teoretiske grunnlaget får du rikelig med praktiske øvelser. Kurset er praktisk lagt opp med bruk av cases og rollespill og fordrer derfor aktiv deltakelse. Du skal også være forberedt på en del hjemmearbeide mellom kursdagene. All undervisning er på engelsk.

Kurset vil gjøre deg til en bedre forhandler. Gevinsten er bedre og bredere avtaler. Og hvem vil ikke gjøre kaken større?

Hvem passer kurset for?

Alle jurister og advokater samt andre yrkesgrupper som har befatning med forhandlinger