Lær å selge dine tjenester

/Documents/Blomlie.jpg
6 godkjente etter- og videreutdanningstimer

Advokatforeningen, Oslo

17.08.2017 10:00

Det holder ikke alltid å være en god jurist for å klatre i et advokatfirma. Du må også kunne selge dine tjenester. Men hvordan gjør man det? Hvordan blir man sett, anerkjent og inkludert?

fulltegnet

Kvinneutvalget vil hjelpe deg på veien. Vi arrangerer nå del 2 av det populære salgskurset vi gjennomførte vinteren 2017: "å trumfe relasjonene". Del 2 vil fokusere på å forstå kunden, skape tillitt og kalde salg.  Det blir også arrangert del 1 av kurset, dersom du ikke har fått med deg det.

Vi har igjen engasjert Line Blomlie, konsulent og partner i Enablers group, til å lære oss om salgsteknikker. Blomlie var toppselger i bilbransjen og konsulentbransjen. Hun har brukt sin kompetanse til å utvikle og holde salgskurs for flere bransjer. Hun har undervist i flere advokatfirmaer og kjenner vår bransje godt.

Dette kurset skal bevisstgjøre deg i salg og profesjonalisere dine salgsteknikker. På denne måten kan du bruke din kompetanse og kjennskap til bransjen som inngangsport til kunder, i stedet for tradisjonelle relasjoner – vi ønsker å lære deg "å trumfe relasjonene".

Kurset passer for alle som vil bli bedre på å selge sin kompetanse og sine tjenester.

Praktiske opplysninger:

Det er et begrenset antall plasser per kurs, og vi setter opp flere kurs dersom pågangen er stor.

Tidspunkt:
Del 1: "Hvordan vinne kunder – hva trumfer relasjoner?"
torsdag 17. august kl. 10-16.

Del 2: "Forstå kunde, skap tillit og kalde salg"
mandag 28.8 eller mandag 11.9 kl.10-16.

Sted: Advokatforeningen, Oslo

Pris: Kr 3.200,-

Påmelding: kurspaamelding@advokatforeningen.no
Oppgi om du ønsker å delta på del 1 eller del 2, samt dato.

Påmeldingsfrist:
15. juni 2017