Lær å selge dine tjenester

Kvinneutvalgets salgskurs

/PageFiles/18515/Linn_Blomlie.jpg

Advokatforeningen, Kristian Augusts gt. 9, Oslo

15.08.2018 10:00 - 16.08.2018 16:00

Pris: 3200,- pr. kursdag for medlemmer 3700,- pr. kursdag for ikke-medlemmer Påmeldingsfrist: 22. juni 2018 Godkjennes med 6 timer etterutdanning pr. kursdag.

Det holder ikke alltid å være en god jurist for å klatre i et advokatfirma. Du må også kunne selge dine tjenester. Men hvordan gjør man det? Hvordan blir man sett, anerkjent og inkludert?

Advokatforeningens Kvinneutvalg vil hjelpe deg på veien. Vi arrangerer nå en ny runde av vårt populære salgskurs: "å trumfe relasjonene" modul 1 og 2, hvor vi fokuserer på retorikk og salgsverktøy som skaper tillit, viser innsikt og synliggjør hvordan vi skaper verdi, samt forstår og kan tilpasse oss ulike kundetyper og kalde salg.

Les mer og meld deg på modul 1

Les mer og meld deg på modul 2

Du kan ta alle begge modulene eller velge den som passer der du er nå.

Vi har igjen engasjert Line Blomlie, konsulent og partner i Enablers group, til å lære oss om salgsteknikker. Blomlie var toppselger i bilbransjen og konsulentbransjen. Hun har brukt sin kompetanse til å utvikle og holde salgskurs for flere bransjer. Hun har undervist i flere advokatfirmaer og kjenner vår bransje godt.

Kursene skal bevisstgjøre deg i salg og profesjonalisere dine salgsteknikker. På denne måten kan du bruke din kompetanse og kjennskap til bransjen som inngangsport til kunder, i stedet for tradisjonelle relasjoner – vi ønsker å lære deg "å trumfe relasjonene".

Kurset passer for alle som vil bli bedre på å selge sin kompetanse og sine tjenester.

Tilbakemeldinger fra tidligere kursdeltagere har bla. vært:

"Fy søren for et bra kurs!!" kursdeltager februar 2017.

"Kursholder hadde en praktisk tilnærming som jeg syntes var bra." kursdeltager januar 2017

Om Line Blomlie:

Line Blomlie har høyere utdannelse innen økonomi og organisasjonsutvikling. Hun har Jobbet 15 år i bilbransjen, var toppselger i Norge som 21 åring, var salgssjef bedriftssalg og senere salg- og markedsdirektør for Norges største bilforhandler og har snudd en forhandler fra konkurs til Gasellebedrift gjennom 4 dobling av omsetning samt lønnsom vekst i perioden 2006-2011 (dvs gjennom finanskrisen).  Videre har Blomlie jobbet i ledende konsulentmiljø utvikling og leveranse av salgs- og lederutviklingskurs i mer enn 15 år.  Hun har jobbet med Norges største virksomheter innen bank/finans, forsikring, IT, Telecom, Bil, oljebransjen, PR, ulike advokatfirma, BI, Nobel instituttet etc.  Hovedkompetansen hennes ligger på trening av tjenestesalg fra og til profesjonelle aktører.

Blomlie sier selv om sine kurs:

"Jeg har en veldig praktisk tilnærming og tilpasser alltid treningen til hva som skal selges til hvem.  Omfattende bransjeinnsikt og forretningsmessig forståelse gjør at programmene alltid får høy score fra deltagerne ift relevans og substans. Dagen vil bestå av teori, presentasjon av verktøy, gruppearbeid og praktisk trening."

Pris:

3200,- pr. kursdag for medlemmer

3700,- pr. kursdag for ikke-medlemmer

Påmeldingsfrist: 22. juni 2018

Godkjennes med 6 timer etterutdanning pr. kursdag.