Opptak: Innføring i planlegging etter plan- og bygningsloven

Dette kurset er for deg som er nyansatt i kommuner og fylker, skal starte å jobbe med plan- og byggesaker eller som jobber med fast eiendom og trenger et overblikk over dette rettsområdet.

6 juridiske timer

Opptak

31.12.2021

Medlemmer: 4 150 NOK ekskl. mva. / Andre: 5 250 NOK ekskl. mva.

Les mer og meld deg på her

Dette er et opptak av livestream-kurset våren 2021

Kurset er ment for deg som er nyansatt i kommuner og fylker, skal starte å jobbe med plan- og byggesaker eller som jobber med fast eiendom og trenger et overblikk over dette rettsområdet. Foredragsholderne skal blant annet gå gjennom plan- og bygningslovens systematikk og inndeling, saksbehandlingsreglene, viktige plantema, gjennomføring av plan og midlertidig forbud mot tiltak. Det kreves ingen forkunnskaper om rettsområdet og det blir god mulighet for å stille spørsmål.

___

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut 2021. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.