Webmegler – fagsystem for eiendomsmegling

Advokatforeningen har inngått en avtale med Websystemer om medlemstilbud på Webmegler, et fagsystem til bruk ved eiendomsmegling. Gjennom Webmeglers sjekklister får du sikker og praktisk bistand gjennom alle fasene i et eiendomsmeglingsoppdrag.

Om Webmegler

Webmegler omfatter bl.a.:

• Et mal-bibliotek med alt du trenger av maler
• Sikker lagring av saksdokumentasjon. Alle dokumenter er også tilgjengelige i pdf.
• Komplett klientregnskap med elektronisk bank
• CRM – grupper, utvalg, e-post, SMS, flettebrev
• Elektronisk budgivning med BankID
• Integrasjon mot Infoland / Zentuvo / Inviso / Protector / Söderberg & Partners / Eiendomsprofil / Eiendomsverdi
• Omfattende rapportmuligheter
• API for tilgang til rådata (Kostnad for API avtale)

Med webmegler får du et komplett fagsystem, uten behov for ekstramoduler. En av de nyeste funksjonene i Webmegler er Visningsappen, som hjelper deg med å registrere interessentene direkte på visning. Forskriftsmessig, enkelt og smart.

Se presentasjon av appen her

Som bruker får du tilgang til to versjoner av Webmegler slik at du alltid kan være tilgjengelig; V4 installeres på PC mens V5 er nettbasert og fungerer på smarttelefon og nettbrett. Systemet driftes fra Websystemers datasentre.

Pris

Du betaler en fast pris per eiendomsmeglingsoppdrag. Prisen avhenger av det totale antallet eiendomsmeglingsoppdrag per kalenderår for advokatfirmaet:

1-20 eiendomsmeglingsoppdrag per kalenderår: kr 1274,- per oppdrag
21-50 eiendomsmeglingsoppdrag per kalenderår: kr 1133,- per oppdrag
flere enn 50 eiendomsmeglingsoppdrag per kalenderår: kr 1023,- per oppdrag

Det er ingen etablerings, drifts- eller lagringskostnader. Oppgitte priser er ekskl. mva. Avregning vil skje ved årsslutt.

Inkludert i prisen er tjenestene: elektronisk spørring grunnbok, trygg budgivning.no, bankID-identifisering og oppslag Eniro/gulesider. Du belastes for SMS-bruk i tilknytning til disse forbruksbaserte tjenestene.

Inkludert i prisen er også salgsoppgaveproduksjon etter standardmal, med advokatfirmaets logo og foretaksopplysninger. Dersom du ønsker en individuell mal for ditt firma, kan dette bestilles. Utarbeidelse av tilpasset mal koster kr 1150,- per time ekskl. mva.

For en fullstendig prisoversikt, se her

Bestilling og systemopplæring

Advokater som ikke tidligere har benyttet webmegler, må delta på brukerkurs hos Websystemer på Skøyen/Oslo før webmegler kan brukes. Pris for kurset er kr 590,- Kurset har en varighet på tre timer. Kurset godkjennes som etterutdanning og gir to eiendomsfaglige etterutdanningstimer. Registrering av kurstimer gjøres av Advokatforeningen.

Websystemer vil tilby kurs fortløpende.

For advokater som ikke har anledning til å delta på kurs i Oslo, er Websystemer i gang med å utvikle e-kurs.

For spørsmål om webmegler og bestilling, ta kontakt med Websystemer ved Christoffer Hope, 47019550 christoffer@websystemer.as