Yngre advokater

Tilbake til Nyheter

Permisjonstreff i Hordaland og Sogn og Fjordane

Yngre Advokater i Hordaland og Sogn og Fjordane krets ønsker denne våren å starte opp med permisjonstreff for mødre og fedre som er/skal ut i foreldrepermisjon.

Ideen bak permisjonstreffene er å skape en uformell arena hvor yngre advokater i permisjon kan møtes over en kopp kaffe og treffe andre fra samme bransje som er i samme livssituasjon.

Per nå er permisjonstreffene i planleggingsfasen og vi mottar gjerne innspill fra medlemmer vedrørende temaer for treffene, tidspunkt, hyppighet osv. Det er også ønskelig med en tilbakemelding på potensielle bidragsytere, eksempelvis gode forbilder som kan komme og dele råd om hvordan balansere yrkesliv og småbarnsfasen.

Dersom du kunne vært interessert i å delta på slike treff og har noen tanker om hvordan dette kan gjøres, eller har øvrige spørsmål/tilbakemeldinger, vennligst ta kontakt med Elisabeth Andenæs på epost ean@wr.no eller på melding via Facebook.

Nærmere informasjon om første treff vil komme til alle medlemmer.

Styret i Yngre Advokater Hordaland og Sogn og Fjordane krets