Uendret pris på profesjonsansvarsforsikring for 2022

Advokatforeningen har over 40 års erfaring med profesjonsansvarsforsikring for advokater. Velger du Advokatforeningens tilbud, får du Advokatforeningens forsikringsvilkår. Vi arbeider kontinuerlig for at medlemmene skal ha de beste dekningene og vilkårene i markedet.

For 2022 kan vi tilby uendret premie på sikkerhetsstillelse og profesjonsansvarsforsikring for advokatvirksomhet. Det samme gjelder profesjonsansvarsforsikring for eiendomsmegling. Priseksempel: Årspremie for sikkerhetsstillelse og profesjonsansvarsforsikring for advokatvirksomhet og 5 MNOK i forsikringssum: 7235,-

Utover pris, anbefaler vi at du sjekker forsikringsvilkårene til profesjonsansvarsforsikringen din. Her har vi laget en oversikt over sentrale forhold som bør sjekkes.

Her kan du lese mer om Advokatforeningens tilbud om profesjonsansvarsforsikring, som inkluderer bistand og rådgivning ved dataangrep (cyberdekning) og medierådgivning.