EYBA sommerkonferanse i Oslo

Nå er endelig programmet klart, og påmeldingen er åpen!

Advokatforeningen Yngre Advokater (YA) er stolte over å kunne invitere til sommerkonferanse for European Young Bar Association (EYBA) 22.-25. juni 2023 – i Oslo. Tema for årets konferanse: Empowering the Next Generation of Lawyers – To tackle Climate and Digital Challenges

Nå er endelig programmet klart, og påmeldingen er åpen!

Her kan du se oversikt over arrangementet.

Har kan du se hele programmet for arrangementet.

Her kan du melde deg på EYBA sommerkonferanse 2023

Vi håper så mange som mulig fra hele Norge stiller. Dette blir en utrolig spennende og lærerik møteplass for alle norske yngre advokater – hvor høyaktuelle temaer står på agendaen - og med ChatGPT som første innlegg.

Dette er en unik mulighet for å tilegne deg viktig kunnskap, utveksle erfaringer og bygge nettverk også med unge advokater fra hele Europa. Programmet byr på et innholdsrikt utvalg av temaer som digitalisering, forhandlingsteknikk, klimasøksmål, vitnepsykologi, bevis i straffesaker med mer.

Vi har også et bredt sosialt program – alt fra Oslo Fjord Cruise til gallamiddag. Vi kan friste med Oslo i full blomst i sommerlige omgivelser. EYBA er den ledende organisasjonen for unge advokater i Europa. Sammen med dem jobber YA for å styrke kollegialt nettverk, faglig utvikling og god kunnskapsutveksling blant unge advokater nasjonalt og internasjonalt.

Overnatting til konferansen?

Hotel Bristol tilbyr spesialpris for deltakere under EYBAs sommerkonferanse i Oslo 22.-25. juni.

Vi anbefaler alle som trenger overnatting under konferansen å reservere så snart som mulig da det er begrenset antall rom tilgjengelig.