Benytt Advokatforeningens lokaler når du er i Oslo

Reiser du til Oslo iblant, eller har behov for et sted å arbeide i sentrum? Som medlem i Advokatforeningen kan du benytte deg av våre flotte lokaler.

Det gjorde Magnhild Pape Meringen da hun kom fra Kristiansand for et ærend i Oslo. Hun synes det var kjempelett å bruke Advokatforeningens lokaler: «Det var lett å komme - jeg bare ringte og ble møtt på en utrolig hyggelig måte. Ikke måtte jeg oppgi noen tid heller.»  Hun legger til at det også er meget god kaffe og WiFi på huset.

Kom innom for en effektiv arbeidsøkt enten du trenger et sted å ha digitale møter, eller arbeidsro mens du er i byen.

Lokalene til Advokatforeningen ligger i Universitetsgata 9. For å benytte deg av lokalene er det bare å søke opp og ringe på «Advokatforeningen» på ringeklokkepanelet i første etasje.