Hjelp til pålogging

Du kan logge deg på Advokatforeningens nettside med mobilnummer, e-post eller medlemsnummer. Vi anbefaler at du bruker mobilnummer ved pålogging. Av sikkerhetshensyn vil ditt gamle passord ikke kunne benyttes på de nye nettsidene.

Nye nettsider

Advokatforeningen lanserte nye nettsider 28. februar 2023.

Innlogging med mobilnummer

Den enkleste måten å logge på nettsiden er å bruke mobilnummer. Når du velger å logge på med mobilnummeret mottar du en 6-sifret kode på sms fra "msverify" som du legger inn i feltet for verifikasjonskode.

Innlogging med e-post eller medlemsnummer

Dersom du foretrekker pålogging med e-post eller medlemsnummer, må du benytte "Få tilsendt nytt passord" ved første gangs pålogging. Du vil så motta en 6-sifret verifikasjonskode som blir sendt til din registrerte e-postadresse fra Advokatforeningen. Etter å ha limt inn verifikasjonskoden blir du bedt om å lage et nytt passord. Passordet kan deretter benyttes til pålogging ved hjelp av e-post eller medlemsnummer. Selve passordet må tilfredsstille 3 av 4 følgende elementer: Stor bokstav, liten bokstav, tall og andre typer tegn.

Feilkilder?

Bruk av mobil og e-post forutsetter at riktig e-post og mobil er registrert i vårt medlemssystem. Bruk av medlemsnummer forutsetter at du er medlem i Advokatforeningen. Ditt passord fra gamle nettsider fungerer ikke lenger, men at det kan være at din nettleser husker det gamle passordet. Hvis du har flere  e-postadresser så må du bruke den e-postadressen som vi har registrert. Hvis du er i tvil om hvilken e-postadresse det er kan du sjekke hvilken e-postadresse vi sendte vårt siste nyhetsbrev til.