Hjelp til pålogging?

Passord til første gangs pålogging har du mottatt i et individuelt nyhetsbrev fra Advokatforeningen eller i velkomstbrevet fra oss da du meldte deg inn.

Dersom vi ikke har din riktige e-postadresse kan denne sendes til medlemskap@advokatforeningen.no. Oppgi da gjerne også ditt korrekte mobiltlf.nr. for registrering.

Pålogging medlem

Brukernavn
Du kan bruke ditt medlemsnr. eller din registrerte e-postadresse som brukernavn. Medlemsnummeret ditt finner du på ditt medlemskort. Din registrerte e-postadresse finner du ved "Søk i medlemslisten" her på nettsiden.

Passord ved førstegangs pålogging
Passord for førstegangs pålogging har du av fått i en e-post fra Advokatforeningen eller i velkomstpakken fra oss da du meldte deg inn. Når du identifiserer deg første gang blir du bedt om å sette et nytt passord. Du kan velge et hvilket som helst passord, f.eks. det passord du hadde på de gamle nettsidene våre. Passordet må bestå av 7 tegn og det må være både bokstaver og tall.

Glemt passord
Etter at første gangs pålogging er gjennomført kan du benytte glemt passordfunksjonen på Min side, men først da. Da kan du til gjengjeld få tilsendt nytt passord til din registrerte e-postadresse eller mobiltlf.nr.

Pålogging firma

Brukernavn for firma

Du kan bruke ditt firmas firmaid i form av 8 tall eller firmaets registrerte e-postadresse som brukernavn.

Brukernavn for firmarepresentant

Du kan bruke din id i form av 8 tall eller din registrerte e-postadresse som brukernavn.

Passord ved førstegangs pålogging for firma

Passord for første gangs pålogging har du fått i en e-post fra Advokatforeningen. Når du identifiserer deg første gang blir du bedt om å sette et nytt passord.

Passord for firmarepresentant

Passord for første gangs pålogging har du som representant for firmaet fått i en e-post fra Advokatforeningen. Når du logger på blir du bedt om å sette et nytt passord. Dersom du som representant for firmaet også er medlem vil du bli stilt spørsmålet om du vil logge deg på som deg selv eller som et firma.

Glemt passord
Etter at første gangs pålogging er gjennomført kan du som firmarepresentant benytte glemt passordfunksjonen på Min side, men først da. Da kan du få tilsendt nytt passord til din registrerte e-postadresse eller mobiltlf.nr. NB! Dersom du logger deg på med ditt firmas kontaktdetaljer så vil glemt passord kun kunne sendes firmaet e-postadresse.

Riktig info

Riktig e-postadresse?
Hvis vi ikke har din riktige e-postadresse får vi ikke sendt deg passordet til første gangs pålogging. Send til: medlemskap@advokatforeningen.no. Den til enhver tid riktige e-postadresse kan senere oppdateres på Min side.

Riktig mobiltlf.nr.
Hvis du senere skal kunne benytte glemt passordfunksjonen via mobil må vi ha registrert ditt korrekte mobiltlf.nr. Send til: medlemskap@advokatforeningen.no. Den til enhver tid riktige mobiltlf.nr. kan senere oppdateres på Min side.

Spørsmål

Har du spørsmål kan du ringe vårt sentralbord 22 03 50 50 eller sende en e-post til post@advokatforeningen.no.