Kurs

Sommerfest og kurs i rettsmekling

Styret i Advokatforeningen Romerike krets, med Yngre Advokater, har gleden av å invitere til sommerfest og faglig påfyll fredag 21. juni 2024 kl. 16.00.

Tingrettsdommer, Ragnar Lindefjeld, holder kurs og dialog om advokatens rolle i rettsmekling. Ragnar Lindefjeld er dommer i Oslo tingrett, utnevnt i 2015. Han har variert erfaring som advokat før det, både in-house og i advokatfirma. Han har vært dommerfullmektig og konstituert dommer i Borgarting lagmannsrett. Han har en mastergrad i konflikthåndtering og mekling fra Universitetet i København 2020, og har erfaring som leder av konfliktråd i store utviklingskontrakter (PRIME) og som voldgiftsdommer. Han underviser dommere og advokater i rettsmekling, herunder på Meklingsakademiet til JUS.

Kurset vil avholdes i lokalene til Advokatfirmaet Halvorsen & Co AS i Storgata 36, 2000 Lillestrøm.

Etter kurset arrangeres det sommerfest i lokalene til Advokatfirmaet Lærum, Lier, Stende & Berven AS i Voldgata 29 A, 2000 Lillestrøm. På festen serveres det mat, og det er mulighet for å kjøpe god drikke i baren. Det er gåavstand fra kurslokalene til sommerfesten.

Romerike krets: Sommerfest og kurs i rettsmekling

• Kurs

Arrangør
Advokatforeningen
Hvor
Advokatfirmaet Halvorsen & Co AS, Storgata 36, 2000, LILLESTRØM
Dato
Godkjennes med
2 juridiske timer.
Pris medlemmer
Kr 500

Påmeldingsfristen er passert

Påmeldingsfrist: 12.06.2024 kl. 14:00.

Vennligst opplys om eventuelle allergier eller andre mathensyn ved påmelding.