E-kurs: Arv og dødsboskifte

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 2 100 NOK Andre: 2 600 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Forslag til ny arvelov ble lagt frem av regjeringen den 22. juni 2018. Loven er nå vedtatt av Stortinget og sanksjonert i statsråd, og trer i kraft fra nyttår 2021. I hovedsak videreføres dagens arveregler, mens andre regler endres. I dette kurset gjennomgår vi hva som er nytt og hva som består i forslaget til ny arvelov. Dette kurset skulle opprinnelig blitt avholdt i mars 2020. Som følge av koronasituasjonen har kurset blitt gjort om til et e-kurs. Du kan derfor se kurset hjemmefra eller på jobben - når det passer!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.