JUS-KURS: Børsrettsdagen

Oslo Børs og Juristenes Utdanningssenter inviterer til årets kurs for alle som er interessert i børs- og verdipapirrett. Denne gangen i heldigital drakt. Meld deg på og gjennomfør kurset der du her; hjemme, underveis eller på jobben.

7 juridiske timer

Livestream

25.01.2021 16.30 - 16.30

Medlemmer: 3 440 NOK Andre: 4 320 NOK

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Tradisjonen tro vil en gjennomgang av børsens, myndighetenes og domstolenes avgjørelser og uttalelser stå sentralt. Øvrige innlegg tar for seg problemstillinger og saker innenfor børs- og verdipapirrettens område, basert på nasjonal lovgivning og EU-direktiver. På dagsorden i år vil du i tillegg finne temaer som ESG og bærekraft, hvitvasking, MAR, samt et foredrag om ny NOU fra Verdipapirlovutvalget.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut 2021. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.