Den årlige bolig- og eiendomsrettsdagen

Dette kurset er den faglige og sosiale arenaen for deg som arbeider med bolig- og eiendomsrett. Her får du en oppdatering innenfor fagområdet og en dypere innsikt i de temaer årets kurs har fokus på.

7 juridiske timer / 4 eiendomstimer

Ingeniørenes Hus Møtesenter, Kronprinsensgt. 17, OSLO

15.10.2020 09.00 - 17.00

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

HVA LÆRER DU?

Dette kurset har i mange år vært den faglige og sosiale arenaen for deg som arbeider med bolig- og eiendosmrett –  i år har vi begrenset oss til en dag. Det er også begrenset hvor mange av dere som kan delta fysisk - det er først til mølla-prinsippet som gjelder. Til gjengjeld er det mulig å følge foredragsholderne digitalt. De gir deg en oppdatering innenfor rettsområdet og en dypere innsikt i de temaer årets kurs har fokus på. I år ser vi nærmere på organisering av parkeringsplasser, takstmannsforskriften og problematikken rundt en tredje boligsektor. Relevante og aktuelle temaer som du skal ha innsikt i når du arbeider innenfor dette fagområdet. Vi håper du deltar fysisk eller digitalt, og at vi alle kan samles igjen til neste år og få full uttelling i fagmiljøet, også i fritiden  - før, mellom og etter temaene.

For deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i plan- og bygningsrett i høst, så tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.